Gjest har jeg bommet helt? Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg trodde at fars uker var steget fra 10 uker til 12 uker etter nyttår. Men ei venninne av meg sier at det ikke er riktig. ¨På nav sine sider så står det ti uker. Hva er riktig og hvor har jeg 12 uker fra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Er ikke sikker, men kanskje det har med hvorvidt du inkluderer de to ukene far får i forbindelse med selve fødselen å gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ene sønnen har pappa-perm nå, og det er ti uker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det blir 12 uker fedrepermisjon for barn født etter 1. juli 2011 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.