Ilea Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Min vesle 4,5-åring har feber igjen. Det hadde h*n også sist helg (fredag kveld - søndag), samt et par dager før jul. Begge disse to gangene hadde h*n utmerket allmenntilstand og var nesten uberørt av feberen. Nå har h*n plutselig 39,5 i feber og er slapp og sløv. Er det flere barn i den alderen der ute som blir syk så hyppig? Det skal også nevnes at barnet har store mandler (men ikke plager med dem) og noe væske i mellomøret (men sjelden plager). H*n følges opp av ØNH-spesialist som ikke har sett noen grunn til å gjøre noe med det hittil. Barnet har også infeksjonsutløst astma, men blir sjelden tett lenger fordi vi starter medisinering så fort noe er i anmarsj. Barnet har hostet hele uka. Jeg lurer også på om det er noen der ute som har erfaring med homeopati i forbindelse med ØNH-plager? Vi vurdere å oppsøke en, men vil gjerne høre litt om andres erfaringer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Som homeopat kan jeg bare anbefale det på det sterkeste! Finn en homeopat i nærheten av deg på www.nhl.no ØNH-plager hos småbarn er noe av det homeopater behandler mest 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Vi prøvde 3 kurer på Snuppa her da hun var halvannet - to år gammel og hadde gjentatte halsbetennelser med bare få ukers mellomrom. Første kuren responderte hun fint på, men så snart kuren var over var neste halsbetennelse på plass. Andre kur reagerte hun på med 40 i feber etter andre dose! Ringte da homøopaten og fikk beskjed om å avslutte kuren straks. Tredje kur reagerte hun overhode ikke på. Så da fikk vi tatt mandlene og etter det har hun ikke hatt en eneste halsbetennelse og det er nå over 8 år siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Vi prøvde 3 kurer på Snuppa her da hun var halvannet - to år gammel og hadde gjentatte halsbetennelser med bare få ukers mellomrom. Første kuren responderte hun fint på, men så snart kuren var over var neste halsbetennelse på plass. Andre kur reagerte hun på med 40 i feber etter andre dose! Ringte da homøopaten og fikk beskjed om å avslutte kuren straks. Tredje kur reagerte hun overhode ikke på. Så da fikk vi tatt mandlene og etter det har hun ikke hatt en eneste halsbetennelse og det er nå over 8 år siden. Hva mer skjedde etter andre kur? At hun fikk feber var jo et godt tegn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hva mer skjedde etter andre kur? At hun fikk feber var jo et godt tegn. Hun reagerte så kraftig at homøopaten ikke torte fortsette kuren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hun reagerte så kraftig at homøopaten ikke torte fortsette kuren. Jeg er helt enig i at kuren skulle avsluttes, for hun fikk en reaksjon. Bare lurer på hva som skjedde videre etter det. Ble det startet opp med nytt middel ganske umiddelbart? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg er helt enig i at kuren skulle avsluttes, for hun fikk en reaksjon. Bare lurer på hva som skjedde videre etter det. Ble det startet opp med nytt middel ganske umiddelbart? Jeg husker ikke hvor lang tid det tok før hun begynte på den tredje kuren, men det var nok ikke mange dagene. Det var litt pussig for jeg husker at den første kuren så var hun vill etter de små sukkerkulene, men på den tredje kuren var det tydelig (mener jeg) at hun forbant noe mindre bra med dem (reaksjonen på kur 2?) for hun var da mye mindre villig til å ta dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilea Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Vi prøvde 3 kurer på Snuppa her da hun var halvannet - to år gammel og hadde gjentatte halsbetennelser med bare få ukers mellomrom. Første kuren responderte hun fint på, men så snart kuren var over var neste halsbetennelse på plass. Andre kur reagerte hun på med 40 i feber etter andre dose! Ringte da homøopaten og fikk beskjed om å avslutte kuren straks. Tredje kur reagerte hun overhode ikke på. Så da fikk vi tatt mandlene og etter det har hun ikke hatt en eneste halsbetennelse og det er nå over 8 år siden. Men denne vesle her har ikke halsbetennelser, så jeg er foreløpig ikke noe innstilt på å ta ut mandlene. Vi har to barn til som har fjernet mandlene, den ene etter en historie som ligner veldig på din datters. Veslefrøken har ganske hyppig feber og en del hoste, men generelt bra allmenntilstand. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg husker ikke hvor lang tid det tok før hun begynte på den tredje kuren, men det var nok ikke mange dagene. Det var litt pussig for jeg husker at den første kuren så var hun vill etter de små sukkerkulene, men på den tredje kuren var det tydelig (mener jeg) at hun forbant noe mindre bra med dem (reaksjonen på kur 2?) for hun var da mye mindre villig til å ta dem. Stakkar Jeg hadde nok valgt å vente til kur nr. 2 hadde jobbet seg ferdig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvorfor skjer dette?? Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Som homeopat kan jeg bare anbefale det på det sterkeste! Finn en homeopat i nærheten av deg på www.nhl.no ØNH-plager hos småbarn er noe av det homeopater behandler mest Hva slags dokumentasjon kan du vise til når det gjelder effekt av homeopati mot ØNH-lidelser? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.