Gjest skal jeg gå på jobb Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Er i tvil om hva jeg skal gjøre. Jobber for tiden som lærer vikar på en ungdomskole. Jeg ble syk lørdagskveld og kastet opp siste gangen rundt 1 natt til søndag. Har vært trøtt i dag, men ellers fin form. Har også spist litt mat i kveld. Syns dere jeg kan gå på jobb i morgen? Tenker mest på smittefaren. Litt rådvill er jeg nå i kveld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg ville gått på jobb hvis det var mer en 24 timer siden siste spying. Men ville vel prøvd å holde litt avstand til andre folk for sikkerhets skyld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadow 650 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Skolen til dattteren min sendte ut skriv om at "karantenen" er 48 timer etter siste oppkast/diarê. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hvis du føler deg bra nok til å gå på jobb foreslår jeg at du sender en sms til sjefen din, forklarer situasjonen og spør hva hun/han ønsker. Mange praktiserer 48 timers karantene, noen bare 24. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal jeg gå på jobb Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hvis du føler deg bra nok til å gå på jobb foreslår jeg at du sender en sms til sjefen din, forklarer situasjonen og spør hva hun/han ønsker. Mange praktiserer 48 timers karantene, noen bare 24. Takk for svar. Jeg sender en sms og spør hvilke regler som gjelder.. Er jo i fin form og har ikke akkurat nærkontakt med elevene mine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.