Gjest skal jeg gå på jobb Skrevet 23. januar 2011 Skrevet 23. januar 2011 Er i tvil om hva jeg skal gjøre. Jobber for tiden som lærer vikar på en ungdomskole. Jeg ble syk lørdagskveld og kastet opp siste gangen rundt 1 natt til søndag. Har vært trøtt i dag, men ellers fin form. Har også spist litt mat i kveld. Syns dere jeg kan gå på jobb i morgen? Tenker mest på smittefaren. Litt rådvill er jeg nå i kveld. 0 Siter
Mirabell Skrevet 23. januar 2011 Skrevet 23. januar 2011 Jeg ville gått på jobb hvis det var mer en 24 timer siden siste spying. Men ville vel prøvd å holde litt avstand til andre folk for sikkerhets skyld. 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 23. januar 2011 Skrevet 23. januar 2011 Skolen til dattteren min sendte ut skriv om at "karantenen" er 48 timer etter siste oppkast/diarê. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 23. januar 2011 Skrevet 23. januar 2011 Hvis du føler deg bra nok til å gå på jobb foreslår jeg at du sender en sms til sjefen din, forklarer situasjonen og spør hva hun/han ønsker. Mange praktiserer 48 timers karantene, noen bare 24. 0 Siter
Gjest skal jeg gå på jobb Skrevet 23. januar 2011 Skrevet 23. januar 2011 Hvis du føler deg bra nok til å gå på jobb foreslår jeg at du sender en sms til sjefen din, forklarer situasjonen og spør hva hun/han ønsker. Mange praktiserer 48 timers karantene, noen bare 24. Takk for svar. Jeg sender en sms og spør hvilke regler som gjelder.. Er jo i fin form og har ikke akkurat nærkontakt med elevene mine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.