Gå til innhold

lærervikar på ungdomskolen og spysyk

Gjest skal jeg gå på jobb

Anbefalte innlegg

Er i tvil om hva jeg skal gjøre. Jobber for tiden som lærer vikar på en ungdomskole. Jeg ble syk lørdagskveld og kastet opp siste gangen rundt 1 natt til søndag. Har vært trøtt i dag, men ellers fin form. Har også spist litt mat i kveld. Syns dere jeg kan gå på jobb i morgen? Tenker mest på smittefaren. Litt rådvill er jeg nå i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gått på jobb hvis det var mer en 24 timer siden siste spying. Men ville vel prøvd å holde litt avstand til andre folk for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler deg bra nok til å gå på jobb foreslår jeg at du sender en sms til sjefen din, forklarer situasjonen og spør hva hun/han ønsker. Mange praktiserer 48 timers karantene, noen bare 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler deg bra nok til å gå på jobb foreslår jeg at du sender en sms til sjefen din, forklarer situasjonen og spør hva hun/han ønsker. Mange praktiserer 48 timers karantene, noen bare 24.

Takk for svar. Jeg sender en sms og spør hvilke regler som gjelder.. Er jo i fin form og har ikke akkurat nærkontakt med elevene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...