Gå til innhold

Tapper meg helt for energi

Gjest 8 åringen min

Anbefalte innlegg

Hmmmm... Ingen bivirkninger heller, så det ut som på det jeg leste litt kjapt på nå heller?

Kunne kanskje prøvd det på 9-åringen min også?

Ingen bivirkninger. Helt naturlig. Eneste man skal tenke litt over er om de får store doser, bør de få multivitaminer i tillegg, slik at omega3èn ikke harskner i kroppen, ellers samler seg opp.

Man bør også ha en mnd opphold i året. Den legger vi til sommerferien... *gruer meg*

Jeg kan virkelig gå god for dette produktet. Det er helt fantastisk.

De er litt dyre, men absolutt verdt eneste krone.

Bare husk at hun gjerne må gå på dem i et par mnd før du merker noen forandringer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nitty-gritty

10

• frosken

5

• Mrs. Wallace

2

• Mandolaika

2

Gjest du er ihvertfall ikke alene

Ingen bivirkninger. Helt naturlig. Eneste man skal tenke litt over er om de får store doser, bør de få multivitaminer i tillegg, slik at omega3èn ikke harskner i kroppen, ellers samler seg opp.

Man bør også ha en mnd opphold i året. Den legger vi til sommerferien... *gruer meg*

Jeg kan virkelig gå god for dette produktet. Det er helt fantastisk.

De er litt dyre, men absolutt verdt eneste krone.

Bare husk at hun gjerne må gå på dem i et par mnd før du merker noen forandringer. :)

Kan du skrive litt mer om dette med at omega 3 harskner i kroppen? Har aldri hørt det før. Har gitt barna litt Omega 3 og tatt selv (selolje). Men ikke så veldig regelmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du skrive litt mer om dette med at omega 3 harskner i kroppen? Har aldri hørt det før. Har gitt barna litt Omega 3 og tatt selv (selolje). Men ikke så veldig regelmessig.

Det kan jeg godt gjøre, jeg må bare få vite litt mer om det selv.

Det er min søster som sitter på de kunnskapene.

Hun fortalte meg bare at om man går på stor dose kan det harskne i kroppen, og at man bør ta multivitaminer i tillegg.

Vår gutt går som nevnt på 6 kapsler daglig, det er stor dose,

så han må ha en opphold på rundt en mnd i året.

Om du ønsker kan jeg spør min søster mer om dette, og sikkert komme med et mye bedre svar til deg. :)

Hun har jobbet innenfor helsekost i over ti år, så dette kan hun. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...