Gjest mora2 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hmmmm... Ingen bivirkninger heller, så det ut som på det jeg leste litt kjapt på nå heller? Kunne kanskje prøvd det på 9-åringen min også? Ingen bivirkninger. Helt naturlig. Eneste man skal tenke litt over er om de får store doser, bør de få multivitaminer i tillegg, slik at omega3èn ikke harskner i kroppen, ellers samler seg opp. Man bør også ha en mnd opphold i året. Den legger vi til sommerferien... *gruer meg* Jeg kan virkelig gå god for dette produktet. Det er helt fantastisk. De er litt dyre, men absolutt verdt eneste krone. Bare husk at hun gjerne må gå på dem i et par mnd før du merker noen forandringer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest du er ihvertfall ikke alene Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ingen bivirkninger. Helt naturlig. Eneste man skal tenke litt over er om de får store doser, bør de få multivitaminer i tillegg, slik at omega3èn ikke harskner i kroppen, ellers samler seg opp. Man bør også ha en mnd opphold i året. Den legger vi til sommerferien... *gruer meg* Jeg kan virkelig gå god for dette produktet. Det er helt fantastisk. De er litt dyre, men absolutt verdt eneste krone. Bare husk at hun gjerne må gå på dem i et par mnd før du merker noen forandringer. Kan du skrive litt mer om dette med at omega 3 harskner i kroppen? Har aldri hørt det før. Har gitt barna litt Omega 3 og tatt selv (selolje). Men ikke så veldig regelmessig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Kan du skrive litt mer om dette med at omega 3 harskner i kroppen? Har aldri hørt det før. Har gitt barna litt Omega 3 og tatt selv (selolje). Men ikke så veldig regelmessig. Det kan jeg godt gjøre, jeg må bare få vite litt mer om det selv. Det er min søster som sitter på de kunnskapene. Hun fortalte meg bare at om man går på stor dose kan det harskne i kroppen, og at man bør ta multivitaminer i tillegg. Vår gutt går som nevnt på 6 kapsler daglig, det er stor dose, så han må ha en opphold på rundt en mnd i året. Om du ønsker kan jeg spør min søster mer om dette, og sikkert komme med et mye bedre svar til deg. Hun har jobbet innenfor helsekost i over ti år, så dette kan hun. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.