Gjest tippehønemor Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Sønnen min på 12 opplevde i dag tidlig at han falt på badegulvet. Han husker ikke selve fallet, men våknet med en gang. Det hele skjedde på sekunder. Selv ler han og sier at han var så trøtt at han sovnet mens han gikk. Jeg synes det høres litt skummelt ut.. har jeg grunn til bekymring eller er dette noe som kan skje når man blir vekket etter en natt med lite søvn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg ville ha arkivert hendelsen, og tatt den frem igjen om det - mot formodning - skulle skje igjen. Kanskje han bare sovnet. I så fall er det ingenting å bry seg om. Kanskje var det noe annet, da vil det sannsynligvis skje igjen. Da skal dere ikke nøle med å dra til lege/legevakt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Et engangstilfelle hadde jeg ikke hengt meg mer opp i, men om det gjentar seg er selvfølgelig legen neste stopp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tenåringsmother Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Sønnen min, som nå er 17, hadde en periode i den aldereen hvor han besvimte. rett og slett blodtrykksfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg tenker umiddelbart at det var et blodtrykksfall han opplevde, og ville kanskje ikke ha stresset meg opp over det denne første gangen (lett å si når det ikke er ens eget barn?). Jeg ville ha notert meg bak øret at det skjedde og når/hvordan, og hvis det skjer flere ganger ville jeg ha kontaktet en lege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mener nå jeg Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg ville for sikkerhetsskyld ringt og bestillt legetime med en gang. Sannsynligvis ikke noe farlig men når jeg hører slikt tenker jeg på epilepsi. Det er viktig å oppdage slikt fort. Tenk om han skulle ramle om på et sted det kunne vært mer farlig. Bestill time nå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.