jubalong70 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Lillemann på 5 fikk feber på lørdag. Den steg og nådde toppen i går med 39.6. I dag startet han opp med 37.2, men så har tempen steget utover dagen. Han har nå 38.1. Han er i veldig fin form. Hva gjør jeg med morgendagen. Jeg burde komme meg på jobb, men pleier å være streng på å ha en feberfri dag hjemme før ungene sendes tilbake i barnehage/skole. Hva gjør jeg i morgen da? Tenkte å se an tempen når han legger seg. Har den steget enda mer, så sier det seg vel selv. Men hva om den ligger på det samme, el har sunket. Kan jeg da regne dagen i dag som feberfri - kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 ''Men hva om den ligger på det samme, el har sunket. Kan jeg da regne dagen i dag som feberfri - kanskje? :)'' Nei, det kan du ikke, og det veit du godt. Men du kan selvfølgelig vurdere om du vil droppe den feberfrie dagen før han skal i barnehagen. Jeg hadde holdt ham hjemme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg ville hatt han hjemme ihvertfall en dag til. Så lenge han har hatt feber i dag, regner man ikke feberfri dag. Ofte er feberen lav på morgenen, for så å stige utover dagen og kvelden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Han skal være hjemme i morgen! ;-) Det skal i alle fall våre to yngste, som også er på feberdag nr 4... *sukk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Han skal være hjemme i morgen! ;-) Det skal i alle fall våre to yngste, som også er på feberdag nr 4... *sukk* Ja, det var egentlig det jeg tenkte. Sukk... Ikke lett å være i praksis å måtte ha et visst antall timer på jobb når man i praksis er alene med ungene -og svigermor også er syk... Men, ungene har førsteprioritet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg ville hatt han hjemme ihvertfall en dag til. Så lenge han har hatt feber i dag, regner man ikke feberfri dag. Ofte er feberen lav på morgenen, for så å stige utover dagen og kvelden. Sukk, ja. Du har helt rett 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 ''Men hva om den ligger på det samme, el har sunket. Kan jeg da regne dagen i dag som feberfri - kanskje? :)'' Nei, det kan du ikke, og det veit du godt. Men du kan selvfølgelig vurdere om du vil droppe den feberfrie dagen før han skal i barnehagen. Jeg hadde holdt ham hjemme. Ja, får vel være hjemme enda en dag. Sukk... Er i praksis og må ha et visst antall timer for å få den godkjent. Det kan ikke bli mye mer sykdom nå fremover... Hmmm, får trylle enten ham eller svigermor frisk igjen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ja, det var egentlig det jeg tenkte. Sukk... Ikke lett å være i praksis å måtte ha et visst antall timer på jobb når man i praksis er alene med ungene -og svigermor også er syk... Men, ungene har førsteprioritet Det der er alltid vanskelig! Du får jobbe inn en helg eller noe mot slutten når både svigermor og ungen har kviknet til igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Det der er alltid vanskelig! Du får jobbe inn en helg eller noe mot slutten når både svigermor og ungen har kviknet til igjen. Ja, må nok det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Han skal være hjemme i morgen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Han skal være hjemme i morgen Jepp, han skal det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ja, får vel være hjemme enda en dag. Sukk... Er i praksis og må ha et visst antall timer for å få den godkjent. Det kan ikke bli mye mer sykdom nå fremover... Hmmm, får trylle enten ham eller svigermor frisk igjen Kjent fenomen. Jeg er også i praksis og har vært hjemme to halve dager med Storebror den første uka. Kom meg på skolen så jeg fikk hatt de undervisningstimene jeg hadde den dagen, han var aleine noen timer. Denne uka har jeg vært hjemme to dager, vi har vært nede for telling alle tre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sakkosekken Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Men kan ikke pappa'n være hjemme en dag så du får tatt noen av praksistimene dine....?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Kroppen jobber tydeligvis med noe, så jeg ville holdt han hjemme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Influensaen tar tid Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Alle tre barna her hadde influensa forrige uke, og var hjemme fra skole og barnehage ca en uke Det var langvarig, heldigvis litt overlapp, men jeg måtte være mye hjemme. Så forbered deg på at det kan ta tid, hvis du kan få tilsendt noen arbeidsoppgaver på Mail etc,misbruke det er en løsning. Barna hadde først feber, som var høy, ble lavere, men så kom tilbake. Alle tre. I tillegg magevondt og hoste og sår hals. Den ene kastet opp. Halve klassen til eldstemann var borte, mange i barnehagen også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Kjent fenomen. Jeg er også i praksis og har vært hjemme to halve dager med Storebror den første uka. Kom meg på skolen så jeg fikk hatt de undervisningstimene jeg hadde den dagen, han var aleine noen timer. Denne uka har jeg vært hjemme to dager, vi har vært nede for telling alle tre Uff da God bedring til alle sammen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Men kan ikke pappa'n være hjemme en dag så du får tatt noen av praksistimene dine....?! Ikke så enkelt nei Han pendler, og er langt hjemmefra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Kroppen jobber tydeligvis med noe, så jeg ville holdt han hjemme. Jepp. Vi er hjemme 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Alle tre barna her hadde influensa forrige uke, og var hjemme fra skole og barnehage ca en uke Det var langvarig, heldigvis litt overlapp, men jeg måtte være mye hjemme. Så forbered deg på at det kan ta tid, hvis du kan få tilsendt noen arbeidsoppgaver på Mail etc,misbruke det er en løsning. Barna hadde først feber, som var høy, ble lavere, men så kom tilbake. Alle tre. I tillegg magevondt og hoste og sår hals. Den ene kastet opp. Halve klassen til eldstemann var borte, mange i barnehagen også. Ja, ting tar tid Han har ikke influensa da, men en forkjølelse. Uansett så er vi hjemme i dag også og lar kroppen komme seg skikkelig før han sendes tilbake til "ulvene" (barnehagen) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ja, det var egentlig det jeg tenkte. Sukk... Ikke lett å være i praksis å måtte ha et visst antall timer på jobb når man i praksis er alene med ungene -og svigermor også er syk... Men, ungene har førsteprioritet Jeg skjønner... Her har 8-åringen fortsatt feber, 5-åringen har jeg ikke sjekka ennå. Fanken... Tror det drøyer hele uka før feber'n gir seg :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.