Gå til innhold

Hvor få tak i foret utebukse med snøring?

Minaline

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en bukse uten knapp og seler, kun snøring i livet. Det eneste eldstemann vil ha her i huset. Må være en bukse som er foret.

Alternativt utedresser, hvor får man de i store størrelser, altså fra str 140 og oppover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Felleskjøpet har utedresser til både store og små. Koster ikke all verden, og mange er veldig fornøyde med den. Mannen min har, og bruker den mye ute om vinteren. Han liker den godt.

Ulempen er at den ikke er spesielt spenstig å se på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Felleskjøpet har utedresser til både store og små. Koster ikke all verden, og mange er veldig fornøyde med den. Mannen min har, og bruker den mye ute om vinteren. Han liker den godt.

Ulempen er at den ikke er spesielt spenstig å se på ;)

''Ulempen er at den ikke er spesielt spenstig å se på ;)

''

Samme kan sies om min fra Obs til 199 kr., om jeg husker rett. Den er bare usedvanlig stygg, med litt brede 80-tallsskuldre (kanskje in igjen?? neppe), kongeblå med dekor i sort og sølv...

Men rasende praktisk å bare tre den utenpå vanlige klær om jeg skal en tur ut i snøen med barna, da :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ulempen er at den ikke er spesielt spenstig å se på ;)

''

Samme kan sies om min fra Obs til 199 kr., om jeg husker rett. Den er bare usedvanlig stygg, med litt brede 80-tallsskuldre (kanskje in igjen?? neppe), kongeblå med dekor i sort og sølv...

Men rasende praktisk å bare tre den utenpå vanlige klær om jeg skal en tur ut i snøen med barna, da :-).

Nemlig. Og hva er viktigst? Å se fin ut, eller å ha det morsomt sammen med ungene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest felleskjøpet

Nemlig. Og hva er viktigst? Å se fin ut, eller å ha det morsomt sammen med ungene?

De varmedressene fra felleskjøpet synes jeg faktisk er ganske fine jeg, da. De svarte og blå, altså (ikke de grønne :-p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De varmedressene fra felleskjøpet synes jeg faktisk er ganske fine jeg, da. De svarte og blå, altså (ikke de grønne :-p )

He, he - de grønne er vel ikke foret heller...

Jeg synes ikke de svarte og blå eller svarte og røde er særlig fine, men det har jo ingenting å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lottimer1365381115

Komplettfritid.no. Jeg kjøpte Reimatec i str 152 (som var den største størrelsen).

Vet jo ikke hvilken størrelse du trenger...

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...