Minaline Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Er på jakt etter en bukse uten knapp og seler, kun snøring i livet. Det eneste eldstemann vil ha her i huset. Må være en bukse som er foret. Alternativt utedresser, hvor får man de i store størrelser, altså fra str 140 og oppover? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Felleskjøpet har dresser i alle størrelser omtrent. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det høres ut som et prosjekt ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Felleskjøpet har utedresser til både store og små. Koster ikke all verden, og mange er veldig fornøyde med den. Mannen min har, og bruker den mye ute om vinteren. Han liker den godt. Ulempen er at den ikke er spesielt spenstig å se på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Felleskjøpet har utedresser til både store og små. Koster ikke all verden, og mange er veldig fornøyde med den. Mannen min har, og bruker den mye ute om vinteren. Han liker den godt. Ulempen er at den ikke er spesielt spenstig å se på ''Ulempen er at den ikke er spesielt spenstig å se på '' Samme kan sies om min fra Obs til 199 kr., om jeg husker rett. Den er bare usedvanlig stygg, med litt brede 80-tallsskuldre (kanskje in igjen?? neppe), kongeblå med dekor i sort og sølv... Men rasende praktisk å bare tre den utenpå vanlige klær om jeg skal en tur ut i snøen med barna, da :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 ''Ulempen er at den ikke er spesielt spenstig å se på '' Samme kan sies om min fra Obs til 199 kr., om jeg husker rett. Den er bare usedvanlig stygg, med litt brede 80-tallsskuldre (kanskje in igjen?? neppe), kongeblå med dekor i sort og sølv... Men rasende praktisk å bare tre den utenpå vanlige klær om jeg skal en tur ut i snøen med barna, da :-). Nemlig. Og hva er viktigst? Å se fin ut, eller å ha det morsomt sammen med ungene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest felleskjøpet Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Nemlig. Og hva er viktigst? Å se fin ut, eller å ha det morsomt sammen med ungene? De varmedressene fra felleskjøpet synes jeg faktisk er ganske fine jeg, da. De svarte og blå, altså (ikke de grønne :-p ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 De varmedressene fra felleskjøpet synes jeg faktisk er ganske fine jeg, da. De svarte og blå, altså (ikke de grønne :-p ) He, he - de grønne er vel ikke foret heller... Jeg synes ikke de svarte og blå eller svarte og røde er særlig fine, men det har jo ingenting å si 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lottimer1365381115 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Komplettfritid.no. Jeg kjøpte Reimatec i str 152 (som var den største størrelsen). Vet jo ikke hvilken størrelse du trenger... Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.