mimmima Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 hei, jeg har en liten sønn her på fire dager som fikk fostervann i nesen når han ble født. De på føden sier det vil gå over, men syns det er riktig ille av og til, som om han ikke få puste og han snorker skikkelig. Jeg har brukt saltvann i nesen, men vet ikke om det hjelper, heller ikke hvor mye jeg skal ta det i bruk. Noe annet jeg kan gjøre? syns så synd på han... Jeg trenger råd!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Brystmelk i nesen sa jordmor til meg. Synes det funka bra, farlig er det i alle fall ikke. Så du kan jo prøve. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Morsmelk i nesa. -også kan du kjøpe en sånn "snørrsuger" som heter "Jordmorsug" - det er ordentlig ekkelt å se på, men hjelper godt på de som er for små til å snyte seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Morsmelk kan brukes både i nesa til snørrete babyer og i øyet hvis barnet får øyebetennelse :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.