Gjest Shira :o) Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Noen som har en kalender som dere anbefaler? Sånn familieplanlegger eller hva det heter? Må kunne skrive litt under hvert navn elns. Min rolige tilværelse er langt fra rolig lengre, guttungen har ørten aktiviteter, sambo er støtt på farten og jeg som er susehode skal holde oversikt. Det funker ikke, så jeg må ha noe jeg kan skrive på som henger synlig. Gjerne nettbutikk, for den lokale bokhandleren hadde kun en kalender med noen landskapsbilder og den falt ikke i smak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 http://www.staplesnetshop.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=749083&loc=simplesearch 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 http://www.staplesnetshop.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=749083&loc=simplesearch Neier og bukker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ha en fortsatt fin dag Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Her bestiller jeg http://www.kortshop.no/product_info.php?cPath=39_48&products_id=106 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Her bestiller jeg http://www.kortshop.no/product_info.php?cPath=39_48&products_id=106 Takker for link. En fortsatt fin dag til deg også. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg bruker den som her er kalt "Aktivitetskalender". Men du ser de har minst én annen variant også. Du kan kjøpe på nett eller i enkelte bok- og papirforretninger, tror bl.a. Tanum har den jeg pleier å kjøpe. Hippo har mye annet fint også, ta en titt! Den har ikke all verdens skriveplass, men jeg liker å se hele måneden på én gang - hadde en tilsvarende ukeplan ifjor (for å støtte noen lokale dørselgere), men foretrekker månedsark. Dessuten tar den liten plass på veggen, og det er et poeng der jeg skal ha den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Her er linken jeg hadde tenkt å ta med: http://webshop.hippo.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2fDefault.aspx 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Her er linken jeg hadde tenkt å ta med: http://webshop.hippo.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2fDefault.aspx He he, jeg ventet på linken ;o) Hel måned er supert, ikke så mye jeg skal skrive egentlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Vi har gått over fra den vanlige familiekalenderen til å bruke Google calendar. Da kan vi sjekke og oppdatere kalenderen hvor som helst (i hvert fall de av oss som er store nok til å ha datamaskin) og få påminnelser om viktige ting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Vi har gått over fra den vanlige familiekalenderen til å bruke Google calendar. Da kan vi sjekke og oppdatere kalenderen hvor som helst (i hvert fall de av oss som er store nok til å ha datamaskin) og få påminnelser om viktige ting. Det var lurt mtp på meg og sambo. Har bestilt en i papir til å henge på kjøkkenet slik at guttungen også ser. Sambo bruker kalender på mobil/pc hyppig og jeg trenger egentlig å innlemmes i den, for han er mye på farten, så da kan vi kanskje bruke google sin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 [quote name=Shira )' timestamp='1296245631' post='4521276] Det var lurt mtp på meg og sambo. Har bestilt en i papir til å henge på kjøkkenet slik at guttungen også ser. Sambo bruker kalender på mobil/pc hyppig og jeg trenger egentlig å innlemmes i den, for han er mye på farten, så da kan vi kanskje bruke google sin. Det fungerer kjempefint for oss, i hvert fall. Og de tingene vi legger inn kodes i hver vår farge, sånn at det er lett å holde oversikt over hvilke aktiviteter som tilhører hvem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det fungerer kjempefint for oss, i hvert fall. Og de tingene vi legger inn kodes i hver vår farge, sånn at det er lett å holde oversikt over hvilke aktiviteter som tilhører hvem. Høres jo supert ut! Takk for tips. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolesjanka Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Som Mrs. Wallace bruker vi også Google kalenderen, og jeg skjønner ikke helt hvordan jeg klarte å ha oversikt før jeg tok den i bruk for et par år siden. Kjæresten har delt sin kalender med meg, så jeg ser hvilke planer han har i egen farge. Barna har hver sin kalender (som jeg administrerer) med hver sin farge. I tillegg har jeg en kalender som viser hvilke uker barna er hos meg. Kjekt om jeg skal planlegge noe om et par - tre måneder, og raskt trenger å se om jeg har barn den uken eller ikke. Kalenderne kan hver og en vises eller skjules med et museklikk. Det kan høres komplisert ut, men er veldig enkelt. Alle disse kalenderne jeg beskriver, vises egentlig bare som linjer i kalenderen min. Det er Google som kaller dem kalendere. Jeg ville nok heller kalt det kategorier. Det som gjør Google kalenderen helt uunnværlig for meg, er at den oppdaterte versjonen av den er med meg overalt, enten på en hvilken som helst PC, eller på Android-telefonen min. Om du ønsker en skriftlig versjon å henge på kjøkkenet, er det bare å ta en utskrift :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Som Mrs. Wallace bruker vi også Google kalenderen, og jeg skjønner ikke helt hvordan jeg klarte å ha oversikt før jeg tok den i bruk for et par år siden. Kjæresten har delt sin kalender med meg, så jeg ser hvilke planer han har i egen farge. Barna har hver sin kalender (som jeg administrerer) med hver sin farge. I tillegg har jeg en kalender som viser hvilke uker barna er hos meg. Kjekt om jeg skal planlegge noe om et par - tre måneder, og raskt trenger å se om jeg har barn den uken eller ikke. Kalenderne kan hver og en vises eller skjules med et museklikk. Det kan høres komplisert ut, men er veldig enkelt. Alle disse kalenderne jeg beskriver, vises egentlig bare som linjer i kalenderen min. Det er Google som kaller dem kalendere. Jeg ville nok heller kalt det kategorier. Det som gjør Google kalenderen helt uunnværlig for meg, er at den oppdaterte versjonen av den er med meg overalt, enten på en hvilken som helst PC, eller på Android-telefonen min. Om du ønsker en skriftlig versjon å henge på kjøkkenet, er det bare å ta en utskrift :-) Må teste ut denne! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Som Mrs. Wallace bruker vi også Google kalenderen, og jeg skjønner ikke helt hvordan jeg klarte å ha oversikt før jeg tok den i bruk for et par år siden. Kjæresten har delt sin kalender med meg, så jeg ser hvilke planer han har i egen farge. Barna har hver sin kalender (som jeg administrerer) med hver sin farge. I tillegg har jeg en kalender som viser hvilke uker barna er hos meg. Kjekt om jeg skal planlegge noe om et par - tre måneder, og raskt trenger å se om jeg har barn den uken eller ikke. Kalenderne kan hver og en vises eller skjules med et museklikk. Det kan høres komplisert ut, men er veldig enkelt. Alle disse kalenderne jeg beskriver, vises egentlig bare som linjer i kalenderen min. Det er Google som kaller dem kalendere. Jeg ville nok heller kalt det kategorier. Det som gjør Google kalenderen helt uunnværlig for meg, er at den oppdaterte versjonen av den er med meg overalt, enten på en hvilken som helst PC, eller på Android-telefonen min. Om du ønsker en skriftlig versjon å henge på kjøkkenet, er det bare å ta en utskrift :-) denne bruker vi også. Fungerer helt topp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.