Gjest pulsering Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hva er normal hvilepuls på en frisk 2 åring. Noen som vet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høstløv Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 ''Hos menn kan hvilepulsen ligge på rundt 60- 70. Hos kvinner kan den være litt høyere. Barn har gjerne 90-100 mens spedbarn ligger på 130-150. God kondisjon gir lavere hvilepuls. En person som er godt trent kan ha hvilepuls ned mot 40.'' http://no.wikipedia.org/wiki/Puls 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulsering Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 ''Hos menn kan hvilepulsen ligge på rundt 60- 70. Hos kvinner kan den være litt høyere. Barn har gjerne 90-100 mens spedbarn ligger på 130-150. God kondisjon gir lavere hvilepuls. En person som er godt trent kan ha hvilepuls ned mot 40.'' http://no.wikipedia.org/wiki/Puls Hm, vår to åring har "hvilepuls" (hun er jo aldri helt i ro..) på rundt 150 - 200.... det skal sies at hun er litt forkjøla og hadde feber noen netter i begynnelsen av uka, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hm, vår to åring har "hvilepuls" (hun er jo aldri helt i ro..) på rundt 150 - 200.... det skal sies at hun er litt forkjøla og hadde feber noen netter i begynnelsen av uka, Det synes jeg var i overkant høyt og jeg tror jeg ville fått en lege til å sjekke henne for sikkerhets skyld. Poden her hadde rundt 125 i hvilepuls da han var baby og det var helt normalt, men en 2-åring skal ikke ha så høy normal _hvilepuls_? Dog - hvis hun ikke er i ro har hun jo ikke hvilepuls da og da er den jo høyere. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulsering Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det synes jeg var i overkant høyt og jeg tror jeg ville fått en lege til å sjekke henne for sikkerhets skyld. Poden her hadde rundt 125 i hvilepuls da han var baby og det var helt normalt, men en 2-åring skal ikke ha så høy normal _hvilepuls_? Dog - hvis hun ikke er i ro har hun jo ikke hvilepuls da og da er den jo høyere. ) Ok, jeg skal prøve å sjekke henne i morgen tidlig, eller nå når hun sover. Mannen min var litt bekymra og jeg har rett og slett ikke peiling.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Ok, jeg skal prøve å sjekke henne i morgen tidlig, eller nå når hun sover. Mannen min var litt bekymra og jeg har rett og slett ikke peiling.... Sjekk henne nå mens hun sover, hvis hun ikke er sånn at hun våkner av at du rører henne da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hm, vår to åring har "hvilepuls" (hun er jo aldri helt i ro..) på rundt 150 - 200.... det skal sies at hun er litt forkjøla og hadde feber noen netter i begynnelsen av uka, Det er fånyttes å sjekke "hvilepuls" på en 2-åring som ikke er i ro Vent til hun har sovet noen timer og sjekk da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulsering Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Sjekk henne nå mens hun sover, hvis hun ikke er sånn at hun våkner av at du rører henne da. Ja, skal gjøre det. Regner med at det skal gå bra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.