Gå til innhold

Billig ferietur til Egypt, ville du reist?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Både Ticket og Ving gikk i dag ut med at det er rolig i Sharm og Hurghada og at UD ikke har frårådet tur.

Jeg fryser så jeg hadde nok dratt på dagen jeg! :o)

Mulig tur til Kairo hadde utgått, men turene dit blir nok avlyst om det er noen fare.

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1296239738' post='4521155]

UD fråråder ikke reiser til Hurghada og Sharm altså, men Kairo, Suez og Alexandria bør en ikke reise til. Jeg trykket send for fort så jeg fikk ikke med det.

Nå er det fleste turer via Ving o.l til Hurghda og Sharm.

Ja, det er korrekt. Jeg tenkte på selve Egypt, og ikke "utenlandske feriebyer". :-)

Med vennlig hilsen

Gjest Shira :o)

Ja, det er korrekt. Jeg tenkte på selve Egypt, og ikke "utenlandske feriebyer". :-)

Med vennlig hilsen

De fleste feriereiser går til disse feriebyene og der er en ganske så skjermet. Om en ønsker kan en leve veldig skjermet. :o)

Vi har valgt å reise litt rundt og oppleve kultur, men jeg hadde nok ikke tatt turen til Kairo om jeg var i Egypt akkurat nå.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...