Gå til innhold

Familiehierarkiet i hotel cæsar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å ja det også,

Astrid er farmoren til Juni,

Junis mor er Dagny,

Ragnhild er Astrids ukjente datter,

men også søster til Dagny.

Ragnhild er Junis tante.

Astrid er mor til Ragnhild..........

uff forvirrende greier.

Og hvem er Juni's far? hennes bror?

Gjest Modern77

Men hvem er faren til Juni da?

Georg er faren til Juni, men moren til Juni er ikke konen til Georg, de strevde med å få barn og han gjorde derfor Dagny gravid, dette ble holdt hemmelig for alle inkl Juni.

Det viste seg vel senere at hun kunne få barn likevel, da kom Jens August og de andre på banen. Julie er det også noe styr med, husker ikke helt om det var Georg som ikke var faren hennes? Hmmmm

Georg er faren til Juni, men moren til Juni er ikke konen til Georg, de strevde med å få barn og han gjorde derfor Dagny gravid, dette ble holdt hemmelig for alle inkl Juni.

Det viste seg vel senere at hun kunne få barn likevel, da kom Jens August og de andre på banen. Julie er det også noe styr med, husker ikke helt om det var Georg som ikke var faren hennes? Hmmmm

Julies far er Harald Hildring. Så Juni og Julie deler ikke de samme genene.

Annonse

Jeg MÅ se Cæsar og det må mannen min og :D ja det finnes menn som liker såpe hehe... og han er ikke homse... (ertaberta).

Jo nå har det seg sånn at det viser seg at Dagny som var Junis dagmamma egentlig var hennes mor,

og Ragnhild - hun er Dagnys ukjente søster.

Dagny visste ikke at hennes far hadde hatt seg med fru Astrid. Fru Astrid sendte vekk denne "lausungen" som hun fikk med Dagnys far, noe som gjorde Ragnhild bitter og hatsk mot Anker Hansen familien.

Nå hadde de endelig klart å oppspore henne og hadde et møte på Ankersseteren alle sammen da denne tragiske brannen brøt ut og både Dagny og Ragnhild døde. Man kan vel si at de døde lykkelig da over å ha blitt gjenforent med sin ukjente søster...

Og nå er Ragnhilds pårørende også arving til Anker Hansen konsernet, det viser seg å være et tillegg til testamentet dersom denne arvingen skulle dukke opp, og nå

arver Ragnhilds mann 1/3 del av konsernet.

Ser at Cathrine snor seg i hendene og nok prøver å vinne hjertet til Ragnhilds enkemann....

Etter norsk arvelov så burde jo Ragnhilds sønn arvet henne, ikke ektemannen.

Gjest Modern77

Etter norsk arvelov så burde jo Ragnhilds sønn arvet henne, ikke ektemannen.

Hvis han er myndig ja?

Men en annen ting er jo det om særeie og bla bla...

så da skal det jo gå til ektefellen så lenge de sitter i uskiftet bo.

Men da pleier betingelsen være at de ikke gifter seg på nytt igjen? Så om Cathrine

gifter seg med han, vil han da miste det han har?? Hmmm

Gjest Modern77

Sliter jeg og, hehe. Prøver å henge med, men nei. ;)

Skulle egentlig ikke begynne å se denne sesogen, prøve å venne meg av, men nå har jeg sett første uka, og da er det gjort!

Moren min likte ikke Cæsar før.... helt til hun plutselig så et par episoder, og nå er hun like hekta som oss :D

Hvis han er myndig ja?

Men en annen ting er jo det om særeie og bla bla...

så da skal det jo gå til ektefellen så lenge de sitter i uskiftet bo.

Men da pleier betingelsen være at de ikke gifter seg på nytt igjen? Så om Cathrine

gifter seg med han, vil han da miste det han har?? Hmmm

Sønnen ser veldig ung ut. Men hun som spiller den avdøde moren Ragnhild er over 70...

Annonse

Gjest Modern77

Sønnen ser veldig ung ut. Men hun som spiller den avdøde moren Ragnhild er over 70...

Ja, tenkte litt på det der... kanskje er han adoptivsønnen, eller at hun fikk han veldig sent....

hun skulle vel forestille noe yngre enn hun er...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...