help my Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Er det noen her som har ungdomer med bokstavdiagnose, altså adhd, add, autisme, aspergers eller føtalt alkohol syndrom? Dere her som har slike ungdomer, er det en norskbok for 8. Klasse som passer for slike ungdomer? Hvis det er, hva heter boken? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
help my Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Er det ikke noen som kan svare meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hva er du på jakt etter? De fleste lærebøker kan skaffes av skolen som lydbøker, såkalte Daisybøker. Kontakt ppt og prøv å få dem til å skrive at vedkommende skal ha det. Da skal ikke skolen nekte på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
help my Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Hva er du på jakt etter? De fleste lærebøker kan skaffes av skolen som lydbøker, såkalte Daisybøker. Kontakt ppt og prøv å få dem til å skrive at vedkommende skal ha det. Da skal ikke skolen nekte på det. Hei orrg. Er norskboken som heter ordet er ditt oppgaver i? Det er til meg selv. Jeg er nå ferdig med norskbøkene som heter ta ordet som er for 5. Klasse, 6. Klasse og for 7. Klasse og lurer på hvilken norskbok for 8. Klasse som kommer etterpå. Håper på mange gode svar her, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hei. Vet ikke helt hvor du har de norskbøkene fra som du har nå? Det finnes jo mange ulike norskbøker og oppgavebøker på markedet. Hvis du tar kontakt med en bokhandel, (en ordentlig bokhandel, ikke Notabene eller sånne kjedebutikker), vil de sikkert kunne hjelpe deg med gode oppfølgerbøker, og også bøker i samme serie. Ellers er det så vidt jeg vet ingen bøker som er beregnet på personer med spesifike diagnoser, (uten at jeg er 100 % sikker på det.) Mange norskbøker er derimot delt inn i tre nivåer, fra lett, middels og vanskelig slik at elevene kan velge vanskelighetsgrad etter nivå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hei orrg. Er norskboken som heter ordet er ditt oppgaver i? Det er til meg selv. Jeg er nå ferdig med norskbøkene som heter ta ordet som er for 5. Klasse, 6. Klasse og for 7. Klasse og lurer på hvilken norskbok for 8. Klasse som kommer etterpå. Håper på mange gode svar her, Det vet jeg dessverre ikke. Du kan kanskje ringe forlaget og høre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.