Gjest traveltogreece Skrevet 30. januar 2011 Skrevet 30. januar 2011 Jeg har nettopp spart 10000 kroner på å organisere ferien selv, i stedet for å kjøpe ferdig pakke! 2 uker til hellas, fly, hotell og leiebil er booket for 2 små og 2 store, til den nette sum av 18000 kroner. Med "pakke" hadde det kostet 28000 (og 30000 dersom jeg hadde vært så gal å leie bil via turoperatør...) Jeg er ganske barnslig på sånt, blir VELDIG glad når jeg får booket billig ferie, og særlig når jeg kan "lure" pakketurprisene så grundig som i dette tilfellet 0 Siter
Gjest MayLynn Skrevet 30. januar 2011 Skrevet 30. januar 2011 Kult - hva slags hotell skal du bo på da? 0 Siter
Kolesjanka Skrevet 30. januar 2011 Skrevet 30. januar 2011 Bra jobba! Er det ikke moro :-) For noen år siden bestilte jeg langweekend med fly og hotell i Amsterdam til nøyaktig halve prisen av det en av storbyferie-leverandørene skulle ha. Nøyaktig det samme hotellet, og den samme flyruten med det samme flyselskapet som reiseselskapet opererte med i brosjyren sin. Da var jeg like fornøyd med meg selv som du er nå. God tur :-) 0 Siter
Gjest Good for you Skrevet 30. januar 2011 Skrevet 30. januar 2011 Vi gjør det slik hver sommer Reiser 2-3 uker i fellesferien, hvert år til ulike steder i Spania. Ordner fly, leilighet, leiebil selv, til rundt 18-19000. Myyyye å spare på å legge opp turen selv 0 Siter
Axcia Skrevet 30. januar 2011 Skrevet 30. januar 2011 Jeg regner med at dere reiser fra Gardermoen? Det er litt dyrere og vanskeligere for oss som bor i andre kanter av landet :-( Tar gjerne i mot tips om nettsteder for å snekre sammen en billigere ferie, da ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.