Gå til innhold

Er det flaut å vise kjøleskapet til andre?

Anbefalte innlegg

Nå ble jeg nysgjerrig. HVA slags hemmeligheter kan egentlig et vanlig norsk kjøleskap romme? (Om det da ikke er groskittent)

Kanakkas masse øl på en hverdag? (Om en skjems for sånt)

Jeg klarer bare ikke å tenke meg hva slags pinligheter som helst bør holdes kaldt! ;p

''Nå ble jeg nysgjerrig. HVA slags hemmeligheter kan egentlig et vanlig norsk kjøleskap romme?''

Smuglervarer? Som i piller, hasj osv. Eller kanskje litervis med karsk (hvis det er i Trøndelag så bryr man seg vel ikke om det). Det er bare fantasien som setter grenser om hva man kan oppbevare i kjøleskapet.

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1

12

• Dorthe

11

• Spenol(1)

7

• Sør

6

Mest aktive i denne tråden

Ja, man burde egentlig ikke la seg pille så jævlig på nesa bare fordi noen har unifiorm! :S

Men det er lettere i teori enn i praksis. Jeg ble sittende i tre kvarter på et ørlite kott av et kontor på Byporten etter å ha fått endevendt veske, jakke og bag, i totalt villrede om hva jeg egentlig skulle ha gjort, med noen bråtøffe securitasfolk rund, til og fra,t som i tillegg jekka seg opp når jeg antydet at jeg ville ha greie på hva dette dreide seg om.

De tok med skoene mine også (!!). til slutt kom det en dame fra en skoforetning, og var så grei å si "at det ikke var meg". Da hadde de fått tak i en dame, med ganske lik sveis, og helt lik singlet, som altså drev og stjal dyre sko!

Vel, mens jeg satt der var jeg bare paff og slått ut av det absurde ved hele situsjonen (Særlig når de stakk av med skoene mine...Det var visst for å vurdere om jeg brukte riktig størrelse! Jævla idioti!) og når jeg kom meg derifra var jeg bare letta, litt omtumlet og litt lattermild over det elleville ved historien og skyndte meg avgårde for å finne venner og en utepils.

Jeg angrer meg litt for at jeg ikke tok affære. riktignok var kjæresten min nede og bråkte litt (og fikk erstattet mobilen min som faktisk forsvant i tumultene..veske og jakke (Og sko!!) ble tatt med på et annet rom,og ikke utlevert igjen før jeg ble "frikjent"

(Jeg lurer dessuten litt på hvilken skurkedame som tillater seg å gå rundt med både lik frisyre og i tilleg ha maken til min absolutte favoritt sommersinglet..Men beside the point. vill historie og utrolige ville og breiale vakter)

Det er derfor jeg liker DOL... man finner de underligste ting i innlegg som visselig handler om kjøleskap...

;0)

Jeg har sett kjøleskap som er utrolig rotete, men de som eier de rotete kjøleskapene pleier samtidig være usjenert for å vise dem fram.

Mitt kjøleskap er for øyeblikket fylt av first priceprodukter, så for noen ville jeg nok vært flau for å vise det frem, men ikke for venner.

Nå ble jeg nysgjerrig. HVA slags hemmeligheter kan egentlig et vanlig norsk kjøleskap romme? (Om det da ikke er groskittent)

Jeg klarer bare ikke å tenke meg hva slags pinligheter som helst bør holdes kaldt! ;p

Hjemmebrent? :D

Mitt kjøleskap er ditt kjøleskap! :0)

Jeg endevendte håndveska mi for en vakt en gang jeg og. Han angra fryktelig og ble rødere og rødere mens jeg hala ut rosiner, plasdinosaurer, smokker, gulpekluter, MCDonaldsleker (fysj...) en sokk, gamle leppestifter, en mandarin, handlelapper fra år 1780, servietter med sjokoladeklin på, skrujern og mye annet rart..

Annonse

''Nå ble jeg nysgjerrig. HVA slags hemmeligheter kan egentlig et vanlig norsk kjøleskap romme?''

Smuglervarer? Som i piller, hasj osv. Eller kanskje litervis med karsk (hvis det er i Trøndelag så bryr man seg vel ikke om det). Det er bare fantasien som setter grenser om hva man kan oppbevare i kjøleskapet.

Sant nok:) Men hvis jeg hadde noe veldig, veldig hemmelig, da tror jeg at jeg hadde gjemt det et annet sted enn i kjøleskapet, om det da ikke måtte være kaldt.

Om noen skulle stikke innom ville jeg føle meg sær om jeg nekta dem å kikke i kjøleskapet. Det ville vel forsåvidt vært ganske alarmerende også, om jeg plutselig skulle være egen på akkurat det :)

Snær slankebarer og slanketing, og first price. Det kan være litt flaut å vise frem. Eller et kjøleskap fylt med cola.

Snær slankebarer og slanketing, og first price. Det kan være litt flaut å vise frem. Eller et kjøleskap fylt med cola.

Joo... Jeg ser den, men så redd for andres mening må det jo være litt leit å være? Firts price er strait, man er litt blakk, slanking er en real sak og cocacola er jo godt! :)

Ja, men må det stå kaldt? Jeg tror jeg hadde satt hjembrent eller noe annet hemmelig, i hvertfall i kleskapet? (Om jeg da var redd for at noen skulle se det;))

Aner ikke. Jeg pleier ikke å ha hjemmebrent i huset, akkurat. ;)

Aner ikke. Jeg pleier ikke å ha hjemmebrent i huset, akkurat. ;)

Ikke jeg heller, og hadde jeg først hatt det, hadde jeg sikkert vært skamløs nok til å ikke gjemme det..:) Og skulle jeg gjemt noe hadde jeg IKKE gjemt det i kjøleskapet! :)

Annonse

Det beste er nok å si at du ikke vil si eller gjøre noe uten en advokat tilstede, og forlang at de skal betale for den hvis du ikke har stjålet noe.

Man må ikke la seg affisere, holde seg iskald og rasjonell, og argumentere kort og greit.

Og hvis de ikke har argumenter, så går man bare.

Med vennlig hilsen

Skulle selvsagt bare ha gått min vei. Men som sagt, befippelsen gjorde meg forvirra og lydig. Pokker og egentlig..jeg pleier å være ganske tøff..Men det der satt meg litt ut..Mye på grunn av det absurde i hele situasjonen da. tror jeg kunne jekka meg mere opp hvis ikke anklagene og fremgangsmåten hadde vært såpass uvanlig..;)

For å si det slik foreldrene hennes er _veldig_ ryddige og renslige folk. Det er ikke noen brødsmuler på benken der. så jeg kan ikke helt forstå at kjøleskapet skulle være noen bekymring.

Det er vel kanskje nettopp der noen er pinlig (sykelig?) ryddige at de lett vil kunne bli flau over en eller annen filleting som kun denne rydderen henger seg opp i?

''. HVA slags hemmeligheter kan egentlig et vanlig norsk kjøleskap romme?''

Kanskje de kan være flaue over vareutvalget? For snobbete/for lite snobbete/for usunt osv? Eller kanskje de er redde for at folk skal se at de har varer utgått på dato eller at de oppbevarer rester "slaskete" (f eks rett i blikkboksen)? Eller kanskje de er redde for å avsløre en eller annen matdille, som f eks at kjøleskapet er fullt av smør fordi eieren spiser smør med skje til daglig, elelr noe annet rart?

''. HVA slags hemmeligheter kan egentlig et vanlig norsk kjøleskap romme?''

Kanskje de kan være flaue over vareutvalget? For snobbete/for lite snobbete/for usunt osv? Eller kanskje de er redde for at folk skal se at de har varer utgått på dato eller at de oppbevarer rester "slaskete" (f eks rett i blikkboksen)? Eller kanskje de er redde for å avsløre en eller annen matdille, som f eks at kjøleskapet er fullt av smør fordi eieren spiser smør med skje til daglig, elelr noe annet rart?

Se der ja! :) Fint at dere har fantasi i dag, min virka ikke! ;)

Maule smør forresten - urk! ;p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...