Gå til innhold

Er det flaut å vise kjøleskapet til andre?

Anbefalte innlegg

[quote name=Shira :o)' timestamp='1296464863' post='4522578]

Vår lokale Rema imponerer med utvalget sitt i kapseler faktisk!

Jeg drikker traktekaffe utenom, så hos oss er det ikke den store utgiften sånn sett. Guttungen må dog bremses på kakaoen.

Det gjør ikke alltid vår, den er igrunnen ganske kjip, men i dag så skal jeg på biltur har jeg bestemt meg for så da kan vi dra på en annen Rema enn vår.

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1

12

• Dorthe

11

• Spenol(1)

7

• Sør

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira :o)

Det gjør ikke alltid vår, den er igrunnen ganske kjip, men i dag så skal jeg på biltur har jeg bestemt meg for så da kan vi dra på en annen Rema enn vår.

He he, vi har bare en Rema vi ;o)

Jeg skal straks gå i dusjen, skal følge guttungen til ortopist i dag, så litt gjøremål, så avslutter jeg med kafèbesøk, det er alltid hyggelig. Jeg føler meg noenlunde OK i dag, så da skal sambo slippe å dra fra jobb, jeg kan ta turen ut.

Kjører ikke bil da, alt for glatt her på bøgda, så svigerfar stiller som sjåfør som alltid. Jeg er bortskjemt!

Kos deg på biltur!

[quote name=Shira :o)' timestamp='1296465524' post='4522586]

He he, vi har bare en Rema vi ;o)

Jeg skal straks gå i dusjen, skal følge guttungen til ortopist i dag, så litt gjøremål, så avslutter jeg med kafèbesøk, det er alltid hyggelig. Jeg føler meg noenlunde OK i dag, så da skal sambo slippe å dra fra jobb, jeg kan ta turen ut.

Kjører ikke bil da, alt for glatt her på bøgda, så svigerfar stiller som sjåfør som alltid. Jeg er bortskjemt!

Kos deg på biltur!

Det er ikke brøytet her enda og det er speilblankt antagelig, men det går greit det altså. Bygater er ganske greie slik bortsett fra at det er kjipt å finne en 8 meter parkeringsplass

Hvor mye må jeg ut med for en rimelig kaffemaskin? Jeg kan kjøpe steameren i tillegg.

Den jeg har er på tilbud akkurat nå til 1350 kr. Den har kapsler, både kaffe og melk, og lager god kaffe.

Men du kan også kjøpe en espressokanne på Ikea til rundt hundrelappen, jeg har brukt det i flere år.

Den jeg har er på tilbud akkurat nå til 1350 kr. Den har kapsler, både kaffe og melk, og lager god kaffe.

Men du kan også kjøpe en espressokanne på Ikea til rundt hundrelappen, jeg har brukt det i flere år.

Foreldrene mine har kaffemaskin hjemme som jeg tror kostet rundt 2000. Min søster sa at det var rimeligere å bare kjøpe kaffemaskinen til 800 og steameren i tilegg. Jeg lurer på hvilken variant hun prater om.

Annonse

Foreldrene mine har kaffemaskin hjemme som jeg tror kostet rundt 2000. Min søster sa at det var rimeligere å bare kjøpe kaffemaskinen til 800 og steameren i tilegg. Jeg lurer på hvilken variant hun prater om.

Jeg vet ikke. Vi snakket så mye om Nescafe dolce gusto på det andre forumet at jeg tror de fleste kjøpte før jul og i julepresang til ektefelle ;o)

Jeg vet ikke. Vi snakket så mye om Nescafe dolce gusto på det andre forumet at jeg tror de fleste kjøpte før jul og i julepresang til ektefelle ;o)

har et vennepar av oss, hvor den ene er svaktsynt, og den andre fargeblind. Tenker at en slik kaffemaskin med kaffepatroner i alle slags farger og nyanser, må være midt i blinken !;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...