Spirello Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Vi skal til Mallorca med barn på fem mnd i mai, og lurer på om noen her har erfaring med hva man gjør i forhold til babymat på flyet? Vi må jo ha med mat og drikke til datteren vår,, Jeg fullammer nå, men vet jo ike hvordan det er i mai. Hva med frukt eller matpakke til voksne? er vel ikke lov til å ta med noe mat gjennom sikkerhetskontrollen? Vi har ikke bestilt mat på flyet siden vi synes maten alltid er grusom. Kunne heller tenkt meg å tatt med grove baguetter og litt frukt,, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det er jo lov å ha med mat? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Trykk "Væsker" her, så finner du info om mat det er lov å ha med: http://www.osl.no/osl/bagasjeoginnsjekking/10_Bagasje 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Mat kan du ha med- men ikke flytende. Et glass eller to med babymat skal og kunne gå bra, men du må nok åpne glasset og spise en bit selv for å bevise at det er OK. Reiser du fra en stor flyplass ken du evnt. kjøpe matpakken til å ta med etter sikkerhetskontrollen- dyrt, men du slipper å tenke på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 http://www.osl.no/osl/bagasjeoginnsjekking/60_Reise+med+barn Se denne om barnemat 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest God tur Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Reglene ang babymat finner du på osl.no Du får kjøpt gode baguetter etc på serveringsstedene etter sikkerhetskontrollen, som du kan ha med på flyet. Og når man er på ferie spiller det ingen rolle at de koster litt mer enn om du hadde de med hjemmefra. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anna72 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Du kan smøre med mat - det er lov 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest netlus Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg vet lite om barnemat, men frukt og vanlige ikkeflytende matpakker til voksne er da ikke noe problem. Jeg har hatt med epler, appelsiner, bananer, sylte, lammerull, knekkebrød, tomater, brødskiver med diverse pålegg, egg, you name it. Med lammerullen ble jeg imidlertid stoppet i sikkerhetskontrollen, men det var bare fordi de ville se hva det var for noe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg har hatt med babymat på glass, og jeg har hatt med en termos med varmt vann til morsmelkerstatningen, som jeg har dosert opp i en liten boks med 3 rom. Ble stoppet i sikkerhetskontrollen i Portugal, de sjekket termosen og pulveret, men det gikk helt fint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.