Gå til innhold

Gjør dere dette?

100%ull

Anbefalte innlegg

Gjest Skjer ikke

Klart det gjør! Men dette har vel aldri vært noen prioritert del for min del... "Pick your fights" heter det jo når det gjelder oppdragelse. :-) Må også nevne at mine er 16 og 20 nå! :-)

mvh

Mine er 18 og 13 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Ungdom?

Største snoker her i huset er meg....

....så av erfaring kjøper vi akkurat så mye snop vi "trenger" i helga, slik at vi slipper rester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Modærn

Har to tenåringssønner og de sender meg faktisk melding på jobben og spør om de kan ta noe :P

Har ikke oppdratt dem med pisk heller faktisk *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Melis35

Alt blir støvsugd for snop her i huset,når poden snoker å spør etter godteri,må posjonere opp..han er sinnsykt glad i sjokolade,det er ikke jeg så jeg får ha potetgullet i fred :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt blir støvsugd for snop her i huset,når poden snoker å spør etter godteri,må posjonere opp..han er sinnsykt glad i sjokolade,det er ikke jeg så jeg får ha potetgullet i fred :o)

Her er det så og si aldri noe igjen etter helgen.

Fordi:

Jeg klarer ikke å la godteri være når det lir litt utpå kvelden. Den eneste metoden som har vist seg å fungere, er å ikke ha slikt i huset.

Derfor kjøper jeg ikke slike varer utenom det barna skal ha av lørdagsgodt. De får små mengder av dette lørdag kveld, og spiser som regel opp det jeg har kjøpt.

Om det skulle være noe igjen blir det lørdagsgodt til meg ;-), eller jeg kaster det (!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var ment til trådstarter. Beklager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...