Gjest Skjer ikke Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Klart det gjør! Men dette har vel aldri vært noen prioritert del for min del... "Pick your fights" heter det jo når det gjelder oppdragelse. :-) Må også nevne at mine er 16 og 20 nå! :-) mvh Mine er 18 og 13 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ungdom? Største snoker her i huset er meg.... ....så av erfaring kjøper vi akkurat så mye snop vi "trenger" i helga, slik at vi slipper rester. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Modærn Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har to tenåringssønner og de sender meg faktisk melding på jobben og spør om de kan ta noe Har ikke oppdratt dem med pisk heller faktisk *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis35 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Alt blir støvsugd for snop her i huset,når poden snoker å spør etter godteri,må posjonere opp..han er sinnsykt glad i sjokolade,det er ikke jeg så jeg får ha potetgullet i fred ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Her blir det ranet ja, til og med melisen blir spist opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolesjanka Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Alt blir støvsugd for snop her i huset,når poden snoker å spør etter godteri,må posjonere opp..han er sinnsykt glad i sjokolade,det er ikke jeg så jeg får ha potetgullet i fred ) Her er det så og si aldri noe igjen etter helgen. Fordi: Jeg klarer ikke å la godteri være når det lir litt utpå kvelden. Den eneste metoden som har vist seg å fungere, er å ikke ha slikt i huset. Derfor kjøper jeg ikke slike varer utenom det barna skal ha av lørdagsgodt. De får små mengder av dette lørdag kveld, og spiser som regel opp det jeg har kjøpt. Om det skulle være noe igjen blir det lørdagsgodt til meg ;-), eller jeg kaster det (!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolesjanka Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Alt blir støvsugd for snop her i huset,når poden snoker å spør etter godteri,må posjonere opp..han er sinnsykt glad i sjokolade,det er ikke jeg så jeg får ha potetgullet i fred ) Den var ment til trådstarter. Beklager :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.