Gå til innhold

Hadde du handlet taxfree... (24 timers regelen)

Anbefalte innlegg

Gjest Smugle?
Skrevet

Hvis du ikke var ute av landet i 24 timer? Lurer på å ta sjansen. Har hørt at tollerene ikke er så nøye på sånt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri brydd meg om den regelen, faktisk ikke så lenge jeg fikk med meg at det var en regel engang.. *blush* Aldri hørt om noen som har fått problemer med det. Håper ingen andre har det heller, for jeg har regnet det som en helt 'trygg' ting å gjøre. :-)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hvordan kan de vite hvor lenge du har vært i Sverige da?

Gjest Smugle?
Skrevet

Hvor er det snakk om å reise til?

Dagstur til Danmark

Gjest Smugle?
Skrevet

Hvordan kan de vite hvor lenge du har vært i Sverige da?

Til Danmark. De kan be om å få se bevis for at man har vært ute av landet i 24 timer.

Skrevet

Dagstur til Danmark

Men de har disp på 23 timers turer

Gjest Smugle?
Skrevet

Men de har disp på 23 timers turer

Hva mener du? Jegt blir uansett ikke ute av landet i 23 timer.l

Skrevet

Hva mener du? Jegt blir uansett ikke ute av landet i 23 timer.l

Oslo - Fredriksand - Oslo tar 23 timer.

Turene fra Oslo er laget slik med vilje og det har de vært så lenge jeg kan huske. Ellers så hadde jo ikke båtene tjent penger

Gjest Smugle?
Skrevet

Oslo - Fredriksand - Oslo tar 23 timer.

Turene fra Oslo er laget slik med vilje og det har de vært så lenge jeg kan huske. Ellers så hadde jo ikke båtene tjent penger

Jeg reiser fra Kristiansand, og her tar turen 7 timer og 30 minutter før jeg er hjemme igjen.

Skrevet

Jeg reiser fra Kristiansand, og her tar turen 7 timer og 30 minutter før jeg er hjemme igjen.

Jeg hadde nok handlet ja

Skrevet

Da tar jeg sjansen. :)

Jeg hadde bare sagt at jeg ikke visste det for jeg pleide å reise fra Oslo

Gjest Smugle?
Skrevet

Jeg hadde bare sagt at jeg ikke visste det for jeg pleide å reise fra Oslo

Tror ikke det hjelper å si at man ikke visste det da. :)

Skrevet

Tror ikke det hjelper å si at man ikke visste det da. :)

Nei, men kanskje du slipper bot.

Gjest Smugle?
Skrevet

Nei, men kanskje du slipper bot.

Ja kanskje, men surt å miste varene da.

Skrevet

Ja kanskje, men surt å miste varene da.

Men er en sjanse du tar. Det er kvote for de som er mindre enn 24 timer også, prøv å google, jeg tror i hvert fall det er 4 20pakninger

Gjest Bob Saget
Skrevet

Dagstur til Danmark

Hvis det er fra Stena fra Oslo har de dispensajon. Ellers, kjøp varene i en butikk i Danmark, det er faktisk billigere der for alkohol i hvert fall. Dermed gjelder ikke 24-timers regelen.

Gjest Smugle?
Skrevet

Hvis det er fra Stena fra Oslo har de dispensajon. Ellers, kjøp varene i en butikk i Danmark, det er faktisk billigere der for alkohol i hvert fall. Dermed gjelder ikke 24-timers regelen.

Ja alkohol og sigaretter er like billig eller billigere, men jeg skulle ha kjøpt snus, som ikke selges i Danmark.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...