Gå til innhold

Hadde du handlet taxfree... (24 timers regelen)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri brydd meg om den regelen, faktisk ikke så lenge jeg fikk med meg at det var en regel engang.. *blush* Aldri hørt om noen som har fått problemer med det. Håper ingen andre har det heller, for jeg har regnet det som en helt 'trygg' ting å gjøre. :-)

Annonse

Gjest Smugle?

Oslo - Fredriksand - Oslo tar 23 timer.

Turene fra Oslo er laget slik med vilje og det har de vært så lenge jeg kan huske. Ellers så hadde jo ikke båtene tjent penger

Jeg reiser fra Kristiansand, og her tar turen 7 timer og 30 minutter før jeg er hjemme igjen.

Annonse

Gjest Smugle?

Hvis det er fra Stena fra Oslo har de dispensajon. Ellers, kjøp varene i en butikk i Danmark, det er faktisk billigere der for alkohol i hvert fall. Dermed gjelder ikke 24-timers regelen.

Ja alkohol og sigaretter er like billig eller billigere, men jeg skulle ha kjøpt snus, som ikke selges i Danmark.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...