Gå til innhold

Hadde du handlet taxfree... (24 timers regelen)

Anbefalte innlegg

Gjest Smugle?

Men er en sjanse du tar. Det er kvote for de som er mindre enn 24 timer også, prøv å google, jeg tror i hvert fall det er 4 20pakninger

Jeg tror jeg tar sjansen. Håper ikke det bringer meg ulykke ved å si det, men jeg er redd for det.

Fortsetter under...

Gjest Smugle?

Ja, og ikke er det direkte mange butikker det selges heller: http://www.v2tobacco.dk/Snus-forhandler-danmark.php

Takk for linken. Ingen i Hirtsals som jeg kan se. Helt utrolig at ikke porsjonsnus er lovlig. Jeg får ta sjansen og kjøpe det på båten da. :)

Annonse

Gjest taxfree

Takk for linken. Ingen i Hirtsals som jeg kan se. Helt utrolig at ikke porsjonsnus er lovlig. Jeg får ta sjansen og kjøpe det på båten da. :)

Men får du handla taxfree på den hurtigbåten, da? Eller er det ikke hurtigbåten du skal på? I min naive tro trodde jeg ikke det var taxfree-butikk på den, men det er mulig jeg husker helt feil. Kanskje det var en annen hurtigbåt.

Gjest Smugle?

Men får du handla taxfree på den hurtigbåten, da? Eller er det ikke hurtigbåten du skal på? I min naive tro trodde jeg ikke det var taxfree-butikk på den, men det er mulig jeg husker helt feil. Kanskje det var en annen hurtigbåt.

Det er taxfree på båten mellom Kr.Sand og Hirtsals. Man kan kun kjøpe på veien ned, så jeg kjøper ikke alkohol på båten da det vil være for tungt å løpe med opp til butikken i Hirtsals, men snus går greit.

Det er taxfree på båten mellom Kr.Sand og Hirtsals. Man kan kun kjøpe på veien ned, så jeg kjøper ikke alkohol på båten da det vil være for tungt å løpe med opp til butikken i Hirtsals, men snus går greit.

Får du kjøpt taxfree på båten når du har T/R billett på samme dag? Trodde man evt. måtte kjøpe to enkeltbilletter?

Gjest ompalompa

husk at du har lov å kjøpe alkohol og andre ting i danmark, hvis du tar vare på kvitteringen. blir du stoppet, så kan du dokumentere at du har handlet og betalt moms i danmark. og det er helt lovlig. det er taxfree du ikke kan kjøpe.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...