Gå til innhold

Blir en spennende dag i morgen for alle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes alltid det er spennende med nye matvarer; regnedr med det ikke bare er Rema som har dem. Mener jeg så hjemmelaget Grandiosa hos Kiwi før helga, og der var mistenkelig mye Skyr (syntes ikke den jeg testet for lenge siden var så god).

Finner jeg produkter jeg liker, forsvinner de ofte etter en stund; og noen kommer ikke til småbutikkene i hele tatt.

Annonse

Gjest Kirsebær

Jeg synes alltid det er spennende med nye matvarer; regnedr med det ikke bare er Rema som har dem. Mener jeg så hjemmelaget Grandiosa hos Kiwi før helga, og der var mistenkelig mye Skyr (syntes ikke den jeg testet for lenge siden var så god).

Finner jeg produkter jeg liker, forsvinner de ofte etter en stund; og noen kommer ikke til småbutikkene i hele tatt.

Hjemmelaged Grandiosa spiste jeg to dager på rad. Ble temmelig lei, men nå er lysten kommet tilbake igjen. Det er den beste frossenpizzaen som finnes.

Hjemmelaged Grandiosa spiste jeg to dager på rad. Ble temmelig lei, men nå er lysten kommet tilbake igjen. Det er den beste frossenpizzaen som finnes.

Hjemmalaga Grandiosa?! Det var en så gedigen sevmotsigelse at jeg kanskje blir frista til å sjekke den ut ;-D

Frossen potetmos høres uggent ut, men jeg har prøvd poser med frosne fløtegratinerte poteter, og det var heilt kurant med litt ekstra hvitløk og ost. Tja, det kan jo være et alternativ på en travel dag om potetmos er det som MÅ stå på menyen.

Frossen potetstappe? "Hjemmelagd" Grandiosa (herregud, for et paradoks)? No way.

Kall meg gjerne snobbete, det driter jeg i, men livet er altfor kort til å dytte i seg denslags halvfabrikata. *æsj*

Med andre ord: Nei, ikke særlig spent her i gården.

Er det den som skal koste 100 kr? Nei vet du hva, det betaler jeg ikke for frossenpizza. Da kjøper jeg heller nystekt pizza på pizzeriaen borte i gata her. Mye heller!

Gjest rellerom

Er det den som skal koste 100 kr? Nei vet du hva, det betaler jeg ikke for frossenpizza. Da kjøper jeg heller nystekt pizza på pizzeriaen borte i gata her. Mye heller!

Frossenpizza til kr 100,-? Nei, det er helt på trynet... Virkelig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...