jubalong70 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Gjør oppmerksom på at dette er ett seriøst innlegg. Hva slags skole er dette da? En følger jo helt klart ikke de lover, regler og forskrifter om undervisning som andre skoler følger. Om dette mot formodning skulle være sant og dere ikke kommer noen vei med læreren, så gå til rektor, gå til skolesjefen, gå til media. Det er for meg fullstendig ubegripelig at en førsteklasse skal ha hatt 5 sider leselekse de første ukene av 1. klasse, når sikkert 70% av dem ikke kan alle bokstavene enda. Igjen, skulle dette mot formodning være sant, så be om en redegjørelse for den pedagogiske tankegangen til læreren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skolemamma..... Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 64 sider i uka, 250 sider i mnd. Hvor tjukk er matteboka i 1. klasse!?! Hvis dette ikke er tull, bør du ta det opp med flere foreldre. kopiark..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skolemamma.... Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hva slags skole er dette da? En følger jo helt klart ikke de lover, regler og forskrifter om undervisning som andre skoler følger. Om dette mot formodning skulle være sant og dere ikke kommer noen vei med læreren, så gå til rektor, gå til skolesjefen, gå til media. Det er for meg fullstendig ubegripelig at en førsteklasse skal ha hatt 5 sider leselekse de første ukene av 1. klasse, når sikkert 70% av dem ikke kan alle bokstavene enda. Igjen, skulle dette mot formodning være sant, så be om en redegjørelse for den pedagogiske tankegangen til læreren. Begrunnelse fra lærer er at elevene skal gjøres faglig sterke til de skal begynne på ny skole neste år (skolenedleggelse),slik at overgangen skal bli bedre.det har vært tatt opp tidligere med lærer....selv oppfatter jeg lærer som noe hårsår..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Den mattedosen høres ut til å være større enn min 6. klassing har. Det høres merkelig ut at alle foreldrene til en hel førsteklasse (for ikke å snakke om elevene...) har funnet seg i det der et helt semester. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Begrunnelse fra lærer er at elevene skal gjøres faglig sterke til de skal begynne på ny skole neste år (skolenedleggelse),slik at overgangen skal bli bedre.det har vært tatt opp tidligere med lærer....selv oppfatter jeg lærer som noe hårsår..... Men de skal vel gå i 2. klasse på den nye skolen, ikke begynne rett på mellomtrinnet eller noe sånt? Hårsår er ikke ordet, det høres jo ut som det glade vanvidd. Ungene blir jo ikke "faglig sterke" av å bli kjørt på den måten, det tar jo knekken på det de måtte ha av motivasjon og lærelyst. Hvis det er normale 6-åringer vi snakker om, regner jeg med at de færreste er i stand til å sitte stille lenge nok til å få gjort en brøkdel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvis dette er i nærheten av å være sant så ville jeg tatt det opp med rektor og instansene over der - hva nå det måtte være. For dette hører ingensteds hjemme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 det har vært tatt opp både mellom foreldre og med lærer.....læreren ble bare irritert ,og mente det ikke var mye..... det jeg ville finne ut med å skrive det her var bare hva som er normalt.......... ''det har vært tatt opp både mellom foreldre og med lærer.....læreren ble bare irritert ,og mente det ikke var mye..... '' Ta det med rektor! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.