Gå til innhold

Har du noen gang blitt dumpet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

4

• nick

3

• tonie

2

• laguna1

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra

''av en ambisiøs, høyt utdannet person, på grunn av nettopp manglende utdannelse, eller manglende kunnskap? Eller følt at du har kommet til kort blant hans venner og familie, fordi du ikke er særlig oppdatert om verdensøkonomien og andre viktige saker?

''

Nei.

Har blitt dumpet av flere, av mer eller mindre kjente årsaker, men ikke denne, tror jeg.

Men tror heller ikke at jeg vært sammen med en som overhodet ikke interesserte seg for verdensøkonomien eller andre viktige saker.

Gjest Elextra

Det har ikke skjedd, enda :-)

Men jeg er redd det skal skje hvis jeg går for noe seriøst med han.

- Han og søsteren har gått på hhv. Harvard og Columbia. De har jobbet hardt og tatt veloverveide, målrettede valg hele veien. De har nå alle muligheter åpne og en stimulerende, interessant hverdag...

JEG kan null og niks om internasjonal politikk, økonomi og entrepenørskap, og aner ikke hva et hedgefund er.

SKULLE gjerne ha visst, ja, og synes det er kjempeinteressant å snakke med kunnskapsrike mennesker, men så langt har livet mitt krevd sitt på andre områder, og jeg befinner meg i en blindgate ift. jobb/utdanning.

Kommer veldig godt over ens med de av vennene hans som har samme bakgrunn som han og ikke har blitt høy på pæra av det, men er redd for å bli veid og funnet for lett hvis foreldre og slikt skal inn i bildet... eller utkonkurrert av en eller annen velutdannet liten snelle.

Tror det er større fare for at din manglende selvtillit mhp utdannelse ødelegger for forholdet enn mangelen på utdannelse som sådan.

Tror det er større fare for at din manglende selvtillit mhp utdannelse ødelegger for forholdet enn mangelen på utdannelse som sådan.

''Tror det er større fare for at din manglende selvtillit mhp utdannelse ødelegger for forholdet enn mangelen på utdannelse som sådan'' På to og en halv linje greide du presist å si det jeg prøvde å si på 30. Kanskje jeg i mitt daglige virke skal satse på å skrive bok, ikke artikkel, neste gang?? ;-)

Annonse

Gjest Elextra

''Tror det er større fare for at din manglende selvtillit mhp utdannelse ødelegger for forholdet enn mangelen på utdannelse som sådan'' På to og en halv linje greide du presist å si det jeg prøvde å si på 30. Kanskje jeg i mitt daglige virke skal satse på å skrive bok, ikke artikkel, neste gang?? ;-)

:)

Synes forøvrig innlegget ditt over her hadde mange andre poenger!

Gjest kickstart_smoothie

Og det at jeg ikke vet så mye om verdensøkonomien? ;)

Interesse har jeg, nemlig. Har bare hatt fullt opp med problemer som noen som er så priviligerte som han ikke har grunnlag til å sette seg inn i.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...