Gjest saramja Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Er det farlig og ta 10 stk ibux 400g og 2 som er 200g, 7 paracat 500g , og 8 Cetirizin BMM Pharma 10mg tabletter sammen på en gang?! Dette blir 27 forskjellige typer tabletter sammen.. Men så er det akkurat den store feilen jeg har gjort.. og tatt dette på samme tid.. Jeg er bare 16 år.. Kan ingenting om dette.. Hva blir konsekvensene om jeg ikke ringer etter lege ? Svar fort , vær så snill! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ring legevakt eller 113 og forklar situasjonen, de kan bistå deg. Gjør det NÅ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ring nå, du tar knekken på leveren din med all den paraceten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miakami Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 overdose paracet dreper leveren din og du dør en langsom og ekstrem smertefull død, motgift hjelper bare om du kommer til sykehus i tide. det er ikke store overdosen som skal til for at paracet skal ødelegge leveren din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 overdose paracet dreper leveren din og du dør en langsom og ekstrem smertefull død, motgift hjelper bare om du kommer til sykehus i tide. det er ikke store overdosen som skal til for at paracet skal ødelegge leveren din. 3,5 gram paracet i engangsdose gir nok ingen fare for helsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livalaviva Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Gjorde du det kun for å få oppmerksomhet? Rop om hjelp? Du ville jo tydeligvis ikke dø og du kunne jo bare stukket fingen i halsen og kastet pillene opp.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.