laguna1 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Skrevet 2. februar 2011 Bytt kanal? :-) Jammen det er så drit når jeg først sitter godt/gjør noe..;p Det er kjappere å bare gå å skru faenskapet helt ned, og vente det en tror er sånn passe. 0 Siter
laguna1 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Skrevet 2. februar 2011 Wups..øh..jeg liker den sangen jeg.. Min kobling har vært at den er så herlig uskyldig. Han vil prate litt med dama! Vanligvis er det så ..eh..eksplisitte ønsker som formidles i den typen musikk. Oppfatter teksten som en typisk situasjon der gutten plystrer på ei fin jente som går forbi, og hun setter opp det avvisende bitch-ansiktet som så mange jenter gjerne (må) sette opp i den situasjonen..og så forteller jo han at han bare vil prate litt med henne, bli litt kjent lizzm. Hihi..men ser jeg er i mindretall da.. :-D Aner ikke om han faktisk har såpass sterk sosiolekt (hvis det er riktig uttrykk) som han bruker i sangen veit jeg ikke.. Jeg er litt målløs nå..Der har vi jo en av dere! Er det nå jeg skal komme med floskelen om at det er bra at det forskjellige ting som får oss til å tikke? 0 Siter
laguna1 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Skrevet 2. februar 2011 Neida, det er bare en dårlig sang:-) Tviler på at det er noe dypere budskap en at Admiral vil ha kontakt.. Og DET får sendetid... Det burde ikke sjokkere meg, men det gjør det. FOR en jævlig rævva sang! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Ah, du sier det! Den sangen irriterer meg så mye at jeg må konsentrere meg om ikke å holde inn utropstegnknappen i fem sekunder her nå 0 Siter
cathlin Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Og DET får sendetid... Det burde ikke sjokkere meg, men det gjør det. FOR en jævlig rævva sang! Da tolker jeg det dit at du IKKE vil ha kontakt med Admiral.. ;-) 0 Siter
laguna1 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Skrevet 2. februar 2011 Da tolker jeg det dit at du IKKE vil ha kontakt med Admiral.. ;-) helst ikke! 0 Siter
laguna1 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Skrevet 2. februar 2011 Ah, du sier det! Den sangen irriterer meg så mye at jeg må konsentrere meg om ikke å holde inn utropstegnknappen i fem sekunder her nå Ja, selv i fæle radiohits-sammenheng er den sangen fæl, med dobbelt strek under og ekstra utropstegn! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Ja, selv i fæle radiohits-sammenheng er den sangen fæl, med dobbelt strek under og ekstra utropstegn! Well spoken! 0 Siter
mah-jong Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Jeg er litt målløs nå..Der har vi jo en av dere! Er det nå jeg skal komme med floskelen om at det er bra at det forskjellige ting som får oss til å tikke? LOL.. Nå er det nå ikke akkurat sånn at jeg lever og ånder for den låta, og jeg er litt lei av den siden den er overspilt på radioen - men alt i alt syntes jeg faktisk den var et friskt pust da den kom, ja. :-) Slår mye av det helt grusomme som kom i den verste bergensbølgen for et års tid siden... "biikjjeeen min aaaller beste veeeenn" *stønn*. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.