Gjest Men jeg vet ikke Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Er det lettere å bli sykemeldt og være det over lengere tid vist man sier at man er psykisk sliten? Jeg har ett inntrykk av at det er det 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Si det. Ikke så godt å si... Hele spørsmålet er jo ganske generelt... 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Jeg er litt usikker på hvorfor du spør. Tror ikke jeg vil skrive så mye mer før jeg vet det, i fare for å bli sarkastisk. 0 Siter
Gjest Men jeg vet ikke Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Jeg er litt usikker på hvorfor du spør. Tror ikke jeg vil skrive så mye mer før jeg vet det, i fare for å bli sarkastisk. Jeg har noen folk rundt meg som har vært mye sykemeldt. Føler kansje at de har litt lett for å gå til legen for å få sykemelding men at legene har blitt strengere på å skrive ut sykemelding over lang tid. Så nå har de begynt å si at de er psykisk sliten og da er de lenge borte fra jobb og uten så mye mas fra nav. 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Jeg har noen folk rundt meg som har vært mye sykemeldt. Føler kansje at de har litt lett for å gå til legen for å få sykemelding men at legene har blitt strengere på å skrive ut sykemelding over lang tid. Så nå har de begynt å si at de er psykisk sliten og da er de lenge borte fra jobb og uten så mye mas fra nav. Synd at det finnes folk som utnytter dette. Vi som virkelig sliter trenger i hvert fall den tida vi får. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.