Gå til innhold

Nettdebattant tar oppgjør med staten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra den femte statsmakt:

''Den erfarne nettdebattanten Ole Mikkelsen, også kjent som “pinkfloydlover_78", går i et innlegg på VG Nett i dag hardt ut mot den norske stat.

“Di putter alle skatebetalerne i egen lomme¿ og bryr seg ikke om vannlige folk!!!! Invanrere får masse mersedes" ja jeg har faktisk sett det sell!!!! KRIMMINELE BOR PÅ LYXUS HOTEL FORDI STOLTENBERG OG DI ANDRE BARE ELSKER KRIMMINELE!!!!!!! VOKN OP, NORMENN!!!!!!!!!!”, skriver han i innlegget.

Mikkelsen håper med dette at regjeringen endelig vil ta til fornuft, og tar inn over seg hva som foregår rundt om i dette landet.''

*fnis*

Avslutningen var også fin:

''Debattinnlegget kan leses i sin helhet på VG Nett under artikkelen “Kan Hjelmeseth kjempe seg inn på laget?”''

http://www.aftenposten.no/statsmakt/article4010033.ece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:Fnis:

Nå tenker jeg maktapparatet fikk litt å tenke på.

Apropos Den femte statsmakt:

Skrevet

''Punktum betyr komma''

Som om regler for staving og tegnsetting fremdeles fantes...

Jeg liker også godt relevansen til overskriften - debatten startet tydeligvis med langrennslandslaget som tema. Et lite stykke fra fengslet og biltrafikken på Grønland, kanskje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...