morsan Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Fra den femte statsmakt: ''Den erfarne nettdebattanten Ole Mikkelsen, også kjent som “pinkfloydlover_78", går i et innlegg på VG Nett i dag hardt ut mot den norske stat. “Di putter alle skatebetalerne i egen lomme¿ og bryr seg ikke om vannlige folk!!!! Invanrere får masse mersedes" ja jeg har faktisk sett det sell!!!! KRIMMINELE BOR PÅ LYXUS HOTEL FORDI STOLTENBERG OG DI ANDRE BARE ELSKER KRIMMINELE!!!!!!! VOKN OP, NORMENN!!!!!!!!!!”, skriver han i innlegget. Mikkelsen håper med dette at regjeringen endelig vil ta til fornuft, og tar inn over seg hva som foregår rundt om i dette landet.'' *fnis* Avslutningen var også fin: ''Debattinnlegget kan leses i sin helhet på VG Nett under artikkelen “Kan Hjelmeseth kjempe seg inn på laget?”'' http://www.aftenposten.no/statsmakt/article4010033.ece 0 Siter
Holmes Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 :Fnis: Nå tenker jeg maktapparatet fikk litt å tenke på. Apropos Den femte statsmakt: 0 Siter
laban Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 ''Punktum betyr komma'' Som om regler for staving og tegnsetting fremdeles fantes... Jeg liker også godt relevansen til overskriften - debatten startet tydeligvis med langrennslandslaget som tema. Et lite stykke fra fengslet og biltrafikken på Grønland, kanskje. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.