Gå til innhold

Islamsk Råd våger ikke ta avstand fra dødsstraff

Anbefalte innlegg

Gjest Kongen dy.

..mot homofile

''Norsk-syriske Sara Mats Azmeh Rasmussen har startet en sitteaksjon utenfor lokalene til Islamsk Råd i Oslo i protest mot at rådet ikke tar klart avstand fra dødsstraff mot homofile.

– Jeg vil sitte her fram til Islamsk Råd sender ut en pressemelding der de utvetydig tar avstand fra dødsstraff mot homofile, sier Azmeh Rasmussen til NTB.

Hun mener alle tidligere uttalelser fra Islamsk Råd har vært vage og tvetydige.''

http://www.vl.no/samfunn/article114344.zrm

Vil de ikke gå imot Guds lover?

Fortsetter under...

Gjest Nord og ned.

Regn ikke med noen debatt om det her, siden det er muslimer fredet mot all kritikk det gjelder. Det er jo bare snakk om noe så "bagatellmessig" som at de vil drepe folk pga. sin homofile legning.

Hadde det det dreid seg om noe så alvorlig som f.eks at ei menighet på sunnmøre nekter den lokale transepresten å tale i skjørt og parykk, da hadde nok kritikkene haglet fra den sedvanlige kristendomshatende mobben.

Vær du sikker.

Gjest Kongen dy.

Regn ikke med noen debatt om det her, siden det er muslimer fredet mot all kritikk det gjelder. Det er jo bare snakk om noe så "bagatellmessig" som at de vil drepe folk pga. sin homofile legning.

Hadde det det dreid seg om noe så alvorlig som f.eks at ei menighet på sunnmøre nekter den lokale transepresten å tale i skjørt og parykk, da hadde nok kritikkene haglet fra den sedvanlige kristendomshatende mobben.

Vær du sikker.

''Det er jo bare snakk om noe så "bagatellmessig" som at de vil drepe folk pga. sin homofile legning.''

Men er det ikke plenty av feminister og homonister her inne?

Vær du sikker.

''da hadde nok kritikkene haglet fra den sedvanlige kristendomshatende mobben. ''

Jeg hater ikke hverken kristendom eller islam. Jeg synes all religion er latterlig, og på den måten diskriminerer jeg ingen. Men det skal sies at dama har min fulle støtte. Jeg er redd Islamsk råd ikke tør si at de følger og støtter menneskerettighetene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...