Spenol(1) Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Kjøpte meg en bollepose i butikken. Kanskje var det for mye fett i dem, men jeg føler meg skikkelig kvalm og elendig etter å ha spist noen. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å fjerne ubehaget? 0 Siter
Sør Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Spise færre? ;-) :hjelpsom: Med vennlig hilsen 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Skrevet 2. februar 2011 Spise færre? ;-) :hjelpsom: Med vennlig hilsen ja, men på kortere sikt ? 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Tren. Mest sannsynlig er det ikke spesielt mye fett i bollene. Der i mot er det masse sukker og hvetemel som øker blodsukkeret og insulinproduksjonen. Hvis du trener vil du raskt føle deg bedre. 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Skrevet 2. februar 2011 Tren. Mest sannsynlig er det ikke spesielt mye fett i bollene. Der i mot er det masse sukker og hvetemel som øker blodsukkeret og insulinproduksjonen. Hvis du trener vil du raskt føle deg bedre. Tror ikke jeg orker å trene nå, er bare vanvittig kvalm og føler et stort ubehag i halsen. Føltes som å svelge en margarinpakke. ekkelt ! 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Skrevet 2. februar 2011 Nyco? ja får prøve dette. fysj av meg! Har spist andre kjøpeboller uten å merke det samme. Tror det er stappfulle av margarin. 0 Siter
Gjest colaaaaaaaaaaa Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Noe jeg syns funker bra om jeg blir uvel etter mat er å drikke iskald cola... 0 Siter
fresja Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 ja får prøve dette. fysj av meg! Har spist andre kjøpeboller uten å merke det samme. Tror det er stappfulle av margarin. Det kan jo være noe i dem du ikke tåler. Krydder? Søtstoff? Såesiell meltype? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 ja får prøve dette. fysj av meg! Har spist andre kjøpeboller uten å merke det samme. Tror det er stappfulle av margarin. Det er helt sikkert brukt ett eller annet industribearbeidet fett i dem i alle fall og det er noe du helst ikke vil ha i kroppen din. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Slutte å spise boller - kun fint hvetemel, sukker, fett og luft - dårlig kombo for mager 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Skrevet 2. februar 2011 Slutte å spise boller - kun fint hvetemel, sukker, fett og luft - dårlig kombo for mager jeg har ikke reagert på bollene til Bakers, har spist en del av dem. Men av disse ble jeg kjempekvalm. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.