Gå til innhold

Ny hjemmelagegt Grandiosa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er glad i Grandiosa med kjøttdeig. Den nye Grandiosaen til 99,- kr er den god og verdt prisen? Syntes bunnen så tykk ut, og det så ugt til å være hvitt mel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visst 40% rabatt på Grandiosa-varer på Meny denne uka, da blir det jo en pris som er human nok til å gi den et forsøk.

Skrevet

Jeg syns ikke den var særlig god, men forsøk den mens den er på tilbud :)

Skrevet

Venninnen min skryter veldig av den. Men hun jobber i marketingavdelingen i Orkla så det er kanskje ikke så rart ;-)

Har tenkt til å prøve den en dag selv, men vil nok fylle på med litt ekstra topping.

Skrevet

Det er visst 40% rabatt på Grandiosa-varer på Meny denne uka, da blir det jo en pris som er human nok til å gi den et forsøk.

Kommer nok til å prøve den. Er 99,- tilbudspris, eller blir den dyrere? Har ikke noen Menybutikk i nærheten.

candyqueen_83
Skrevet

Kommer nok til å prøve den. Er 99,- tilbudspris, eller blir den dyrere? Har ikke noen Menybutikk i nærheten.

99 kr er vel fastpris? Og noen butikkerhar 40 % rabatt på den prisen nå vel?

Skrevet

Ingen makt i verden får meg til å kjøpe en grandis til kr 99, den får være så god den bare vil, for den er neppe bedre enn den jeg får på den utrolig gode pizzasjappa rett ved siden av her til 20 kroner mere. Eller som den jeg baker selv, skal det først være "hjemmelaget"

Bare for å melde noe det ikke ble spurt om! ;)

Gjest Kirsebær
Skrevet

Den er kjempegod. Spiste opp to stykker to dager på rad. Ble litt lei, men jeg kommer garantert til å kjøpe den igjen.

Skrevet

Ingen makt i verden får meg til å kjøpe en grandis til kr 99, den får være så god den bare vil, for den er neppe bedre enn den jeg får på den utrolig gode pizzasjappa rett ved siden av her til 20 kroner mere. Eller som den jeg baker selv, skal det først være "hjemmelaget"

Romapizza med pepperoni og kapers. Nå må det bli sommer snart.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Coop Mega har 40% på alle Grandiosa denne uken.

Jeg har ikke testen den, ikke vet jeg hva ordinærprisen til Mega er heller, men greitt å teste ut når den er på tilbud. :o)

Skrevet

Romapizza med pepperoni og kapers. Nå må det bli sommer snart.

Å ja!:) La oss stikke å spise pizza en av dagene med litt sol i a? Vi trenger da ikke vente helt til sommern! :)

Skrevet

Å ja!:) La oss stikke å spise pizza en av dagene med litt sol i a? Vi trenger da ikke vente helt til sommern! :)

Ja, det gjør vi. Tenk å sammenligne Grandiosa med pizza...

Skrevet

Ja, det gjør vi. Tenk å sammenligne Grandiosa med pizza...

Jeg foreslår allerde neste uke..;) Om sola er med oss :)

Skrevet

Jeg foreslår allerde neste uke..;) Om sola er med oss :)

Men det må være sol altså, og flere varmegrader.

Skrevet

Men det må være sol altså, og flere varmegrader.

Ja, noen varme hadde vært fint, øff cørse.:)

Skrevet

Venninnen min skryter veldig av den. Men hun jobber i marketingavdelingen i Orkla så det er kanskje ikke så rart ;-)

Har tenkt til å prøve den en dag selv, men vil nok fylle på med litt ekstra topping.

Litt artig at du som er så sær i kosten kan spise Grandiosa, Poppins. Er du det enda forresten, kresen? Jeg husker du skrev endel om det før:)

Skrevet

Har spist den "hjemmelagede" Grandiosa nå. Den var fullt brukbar, men jeg tror nesten jeg foretrekker den med kjøttdeig til langt lavere pris pr kg.

Minuser med den nye var at den hang litt fast i papiret under steking, og det var litt mye hvit bunn som var litt hard.

Skrevet

Litt artig at du som er så sær i kosten kan spise Grandiosa, Poppins. Er du det enda forresten, kresen? Jeg husker du skrev endel om det før:)

Apropos "sær i kosten" - kan ikke høre det uttrykket uten at jeg tenker på denne:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...