Gå til innhold

Ny hjemmelagegt Grandiosa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ingen makt i verden får meg til å kjøpe en grandis til kr 99, den får være så god den bare vil, for den er neppe bedre enn den jeg får på den utrolig gode pizzasjappa rett ved siden av her til 20 kroner mere. Eller som den jeg baker selv, skal det først være "hjemmelaget"

Bare for å melde noe det ikke ble spurt om! ;)

Ingen makt i verden får meg til å kjøpe en grandis til kr 99, den får være så god den bare vil, for den er neppe bedre enn den jeg får på den utrolig gode pizzasjappa rett ved siden av her til 20 kroner mere. Eller som den jeg baker selv, skal det først være "hjemmelaget"

Romapizza med pepperoni og kapers. Nå må det bli sommer snart.

Gjest Shira :o)

Kommer nok til å prøve den. Er 99,- tilbudspris, eller blir den dyrere? Har ikke noen Menybutikk i nærheten.

Coop Mega har 40% på alle Grandiosa denne uken.

Jeg har ikke testen den, ikke vet jeg hva ordinærprisen til Mega er heller, men greitt å teste ut når den er på tilbud. :o)

Annonse

Venninnen min skryter veldig av den. Men hun jobber i marketingavdelingen i Orkla så det er kanskje ikke så rart ;-)

Har tenkt til å prøve den en dag selv, men vil nok fylle på med litt ekstra topping.

Litt artig at du som er så sær i kosten kan spise Grandiosa, Poppins. Er du det enda forresten, kresen? Jeg husker du skrev endel om det før:)

Har spist den "hjemmelagede" Grandiosa nå. Den var fullt brukbar, men jeg tror nesten jeg foretrekker den med kjøttdeig til langt lavere pris pr kg.

Minuser med den nye var at den hang litt fast i papiret under steking, og det var litt mye hvit bunn som var litt hard.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...