Gå til innhold

Første pode i veg på folkehøyskole

Gjest Trenger info. Takk :)

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger info. Takk :)

Ja, da var dagen der, at eldste arvingen skal avgårde et helt år :) Han skal på folkehøyskole på andre siden av landet, og kommer derfor ikke hjem mer enn innimellom.

Det jeg lurer på i den forbindelsen er hvordan ting legges opp i forhold til ting han skal ha med og sånn. Hva tar de med seg? Han må jo ha med vanlige ting, el.artikler, pc-utstyr (som er litt) og en del klær.

Er det noen som har hatt ungdommer av gårde slik som kan fortelle meg litt?

Siden det er så mange timene vekk så regner jeg ikke med at vi kan være med ham dit når han skal begynne, men at han tar flyet og starter på sine to egne føtter.

Er kjempeglad på hans vegne og har jobbet hardt for at han skulle få til dette, tror det kan være utrolig positivt for ham. Men må innrømme at mitt mammahjerte blør litt nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere får sikkert en liste fra skolen når det nærmer seg skolestart. Nå er det noen år siden jeg gikk på folkehøyskole, men så vidt jeg husker måtte vi ha med dyne/pute, sengtøy osv. Og du, det er veldig lurt å lære han å bruke vaskemaskin og tørketrommel før han drar (spesielt hva som ikke skal tørkes i tørketrommel...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...