Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du, den jakka henger i skapet til moren min. Tror hun kjøpte den en gang på 50-tallet.

Ja, det kan jeg tro, frosk. Det henger nok mange slike rundt omkring. Ubrukte! Og her går jeg og må være uten. Det er for galt, det er det det er. Helt for inn i granskauen galt. Og det nytter ikke å lete på Fretex, for stylistene sikrer seg dem før de rekker ut i butikken engang. Sukk og dobbeltsukk. Jeg kunne erobret verden i en sånn jakke, det er jeg ganske sikker på:)

Annonse

Jeg letter faktisk etter jakken din for deg på både Zara, Gina, Vero Moda, Carlings og et par andre butikker idag, men uten hell desverre.

Derimot fant jeg mange veldig kule slike skinnjakker i kamelfarge. Tror nok det vil bli vanskelig å finne en sånn grønn jakke nå som vi går mot våren. Det er litt mer en høstfarge. Pluss at kamelfarge er ekstremt inn nå.

Jeg letter faktisk etter jakken din for deg på både Zara, Gina, Vero Moda, Carlings og et par andre butikker idag, men uten hell desverre.

Derimot fant jeg mange veldig kule slike skinnjakker i kamelfarge. Tror nok det vil bli vanskelig å finne en sånn grønn jakke nå som vi går mot våren. Det er litt mer en høstfarge. Pluss at kamelfarge er ekstremt inn nå.

Så snilt av deg! Tusen takk for at du husket på meg og jakken!:) Dolere er jammen hjelpsomme folk. Det spørs om jeg ikke må bestille en fra England likevel. Jeg får finne på noe annet til den anledningen jeg egentlig hadde tenkt å bruke den.

Ja, det er mye kamelfarget, men jeg ser helt sjuk ut i brunt. Brunt og gult er vel de fargene jeg bør holde meg helt og holdent unna.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...