Gå til innhold

Få tre.mnd gammel baby til å sove om kvelden?

Spirello

Anbefalte innlegg

Jeg stusser på at du kategorisk fastslår at trådstarters behov for litt mer kveldsro ikke er tilstrekkelig stort til at man så mye som kan vurdere og blande _litt_ grøtpulver i melken. Barnet blir ikke ireversibelt vellingskadd av å forsøke.

Trådstarter er garanter i stand til å gjøre en kost-nyttevurdering om hva som er best for dem.

Jeg strever bare med å se at dette er så grusomt som du får det til å låte.

mvh

''Jeg stusser på at du kategorisk fastslår at trådstarters behov for litt mer kveldsro ikke er tilstrekkelig stort til at man så mye som kan vurdere og blande _litt_ grøtpulver i melken. Barnet blir ikke ireversibelt vellingskadd av å forsøke.''

Jeg ser ikke at det er et behov barnet har.

''Trådstarter er garanter i stand til å gjøre en kost-nyttevurdering om hva som er best for dem.''

Ja, og slik du gir dine råd, så gir jeg mine. Jeg tror ikke barnet har behov for velling og jeg tror det vil øke uroen på kvelden, ikke minske den. Da tror jeg heller på å pumpe morsmelk som man gir på flaske, slik Spirello sier har fungert tidligere, siden spedbarnet da ikke sovner ved puppen.

''Jeg strever bare med å se at dette er så grusomt som du får det til å låte.''

Nok en gang forsøker du en hersketeknikk hvor du overdriver mine reaksjoner. Jeg foreslår du leser innleggene mine på nytt om du har misforstått.

Jeg slår fast at vi er uenige om behovet for velling hos spedbarn som er litt urolige på kvelden ved 3-månedersalderen og nå har jeg ikke mer å si om dette temaet. Takk for diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

20

• morsan

9

• Rith

8

• nitty-gritty

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...