nitty-gritty Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg stusser på at du kategorisk fastslår at trådstarters behov for litt mer kveldsro ikke er tilstrekkelig stort til at man så mye som kan vurdere og blande _litt_ grøtpulver i melken. Barnet blir ikke ireversibelt vellingskadd av å forsøke. Trådstarter er garanter i stand til å gjøre en kost-nyttevurdering om hva som er best for dem. Jeg strever bare med å se at dette er så grusomt som du får det til å låte. mvh ''Jeg stusser på at du kategorisk fastslår at trådstarters behov for litt mer kveldsro ikke er tilstrekkelig stort til at man så mye som kan vurdere og blande _litt_ grøtpulver i melken. Barnet blir ikke ireversibelt vellingskadd av å forsøke.'' Jeg ser ikke at det er et behov barnet har. ''Trådstarter er garanter i stand til å gjøre en kost-nyttevurdering om hva som er best for dem.'' Ja, og slik du gir dine råd, så gir jeg mine. Jeg tror ikke barnet har behov for velling og jeg tror det vil øke uroen på kvelden, ikke minske den. Da tror jeg heller på å pumpe morsmelk som man gir på flaske, slik Spirello sier har fungert tidligere, siden spedbarnet da ikke sovner ved puppen. ''Jeg strever bare med å se at dette er så grusomt som du får det til å låte.'' Nok en gang forsøker du en hersketeknikk hvor du overdriver mine reaksjoner. Jeg foreslår du leser innleggene mine på nytt om du har misforstått. Jeg slår fast at vi er uenige om behovet for velling hos spedbarn som er litt urolige på kvelden ved 3-månedersalderen og nå har jeg ikke mer å si om dette temaet. Takk for diskusjonen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.