Gå til innhold

Sjokkregning for bruk av telefon på skip

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, hvis man beveger seg bort fra sendere for norsk mobilnett, vil jo prisen bli en annen enn det man er vant til. Det er alltid lurt å sjekke prisene før man drar utenlands.

Tror de prisene du nevner der var omtrent det som gjaldt da vi var i Midt-Østen - 20 kroner for å ringe selv, og 15 kroner for å motta telefon, så dersom vi skulle ringe hverandre der nede, ville det koste 35 kr per minutt.

Gjest Blueberries

Ja, hvis man beveger seg bort fra sendere for norsk mobilnett, vil jo prisen bli en annen enn det man er vant til. Det er alltid lurt å sjekke prisene før man drar utenlands.

Tror de prisene du nevner der var omtrent det som gjaldt da vi var i Midt-Østen - 20 kroner for å ringe selv, og 15 kroner for å motta telefon, så dersom vi skulle ringe hverandre der nede, ville det koste 35 kr per minutt.

Best å la telefonen være hjemme med slike priser.

Annonse

Gjest Blueberries

Jeg pleier alltid å få en sms med prisinformasjon med det samme vi forlater dekningsområdet fra Telenor/teleselskapet. Men det er nok mange som glemmer seg likevel.... ;)

Fikk det da jeg hadde Telenor, men One Call sendte meg ikke det. Med god grunn tenker jeg. De vil tjene så mange penger som mulig.

Fikk det da jeg hadde Telenor, men One Call sendte meg ikke det. Med god grunn tenker jeg. De vil tjene så mange penger som mulig.

Det er ikke sikkert at de tjener så veldig mye mer pga dette, da de jo må betale til det utenlandske mobilselskapet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...