Gjest Elextra Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 ''Tydelig at denne testen "kun" gikk på kreftfare og ikke på virkning.'' Kreftfare? På deo i kategori 6 i testen står det at den ikke inneholder "potensielt allergifremkallende, miljøbelastende eller hormonforstyrrende stoffer." Øh, ok. Men jeg mente altså at det bare var fokus på bivirkning fremfor virkning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Øh, ok. Men jeg mente altså at det bare var fokus på bivirkning fremfor virkning. Ja, enig i det. Men sånn er det jo ofte med tester - det er ikke sikkert at de tar med "andre forhold" som er svært viktig for enkelte forbrukere. Som f eks en test jeg leste en gang for kjøkkenkluter, der microfiberkluter kom best ut. Men jeg personlig liker ikke dem, fordi man blir veldig tørr på hendene av dem, og jeg ikke tar på hansker hver eneste gang jeg skal tørke av kjøkkenbenken. Og et annet viktig argument for meg når det gjelder kjøkkenkluter er at de tørker fort og derfor ikke så lett får sur lukt, og da er det bare chiffonette som gjelder ;-) Verken virkningen på håndflatene eller hensynet til fisefine neser var kriterier som telte med når de ga toppscore i denne testen ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg kjøpte bare en ekstra på sånn "Ta 2 betal for 1" på taxfree da jeg kjøpte til pappa'n hans. Så begge mine mannfolk lukter Hugo Boss.... (vet ikke helt om guttungen har begynt å bruke den, men han syntes det var stas å få ihvertfall) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.