Gå til innhold

Deodorant til 11-åring.

Mandolaika

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

''Tydelig at denne testen "kun" gikk på kreftfare og ikke på virkning.''

Kreftfare?

På deo i kategori 6 i testen står det at den ikke inneholder "potensielt allergifremkallende, miljøbelastende eller hormonforstyrrende stoffer."

Øh, ok. Men jeg mente altså at det bare var fokus på bivirkning fremfor virkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Mandolaika

5

• Lillemus

4

• annegunn

3

Mest aktive i denne tråden

Øh, ok. Men jeg mente altså at det bare var fokus på bivirkning fremfor virkning.

Ja, enig i det.

Men sånn er det jo ofte med tester - det er ikke sikkert at de tar med "andre forhold" som er svært viktig for enkelte forbrukere.

Som f eks en test jeg leste en gang for kjøkkenkluter, der microfiberkluter kom best ut. Men jeg personlig liker ikke dem, fordi man blir veldig tørr på hendene av dem, og jeg ikke tar på hansker hver eneste gang jeg skal tørke av kjøkkenbenken.

Og et annet viktig argument for meg når det gjelder kjøkkenkluter er at de tørker fort og derfor ikke så lett får sur lukt, og da er det bare chiffonette som gjelder ;-)

Verken virkningen på håndflatene eller hensynet til fisefine neser var kriterier som telte med når de ga toppscore i denne testen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte bare en ekstra på sånn "Ta 2 betal for 1" på taxfree da jeg kjøpte til pappa'n hans. Så begge mine mannfolk lukter Hugo Boss....

(vet ikke helt om guttungen har begynt å bruke den, men han syntes det var stas å få ihvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...