k0ngen Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Gutt på 17 år. Har svimet av 2 ganger nå, iløpet av kort tid. begge gangene har jeg hatt hukommelsestap, men foreldrene har fortalt meg at begge gangene har jeg hatt kramperykkinger etter at jeg har gått i gulvet. Øynene mine har vært helt hvite, og de har ikke fått kontakt med meg iløpet av noen minutter. Jeg er utvekslingselev, og dette har ikke skjedd før, hjemme i Norge. Så derfor bestemte fastlegen( i landet her) at jeg skulle testes. Det vil si, de testet hjertet, blodet og blodsukkeret. de tok også MR, og EKG. alle prøvene var fine og greie. de fant ingenting. Alt dette skjedde på et privatsykehus, i hovedstaden i Panama. Hva skyldes dette? kan det være fordi at jeg ikke fikk i meg nok mat, vann eller sukker, de dagene dette skjedde? Er egentlig litt frustrerende og ikke vite hva det feiler meg, når legene ikke finner noe!? Mvh K0ngen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mona-jhs Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Eppilepsi?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.