uvitende......! Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg har en liten pjokk på 3 mnd. som har blitt litt syk. Han hoster og hoster, har 38,2 i feber... Han har vel blitt smittet av de to søskene hannes, men liker jo ikke når han er så liten og ikke i toppform. Han spiser heldigvis. Har dere noen gode råd? (han smiler og ler, og ser ikke ut til å være syk, men er vel stort sett bare hostete og sånt...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Så små barn "skal" jo ikke ha feber, men det er jo et godt tegn at han er i fin form. Jeg hadde ringt legen og rådført meg, og fått beskjed om hva som er greit og hvor grensen går for når han faktisk trenger legetilsyn. Om ikke annet er det godt å slippe å være bekymret! Jeg vil tro at du får beskjed om å se det an, men be da om å få klare retningslinjer for når det evt ikke er greit lenger. En grei regel er jo alltid at allmenntilstand betyr mer enn hva det står på termometeret, men med unger kan det svinge fort. Ta en telefon du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Så lenge han spiser og allmentilstanden er ok ville jeg bare sett det an. Tror begge mine var litt forkjølet mens de var baby. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.