Gå til innhold

Havregrøt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man spise det av og til når man slanker seg? Noen som vet? Går ikke på lavkarbo...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det :)

Bruk frukt i stedet for sukker, legg gjerne til litt forskjellige frø. Noen liker også hakkede valnøtter. Husk kanelet, det er positivt for blodsukkeret.

Skrevet

Ja, havregrøt er bra. Selv syns jeg at jeg blir fort sulten av havregrøt, men det hjelper med litt solsikkekjerner i grøten. Jeg har ofte brukt rosiner og kanel også.

Skrevet

Klart det :)

Bruk frukt i stedet for sukker, legg gjerne til litt forskjellige frø. Noen liker også hakkede valnøtter. Husk kanelet, det er positivt for blodsukkeret.

Takk:) Bruker søtningsmiddel og kanel. Tenkte å prøve å gå ned 5 kilo, og må finne noe som metter ;)

Skrevet

Ja, havregrøt er bra. Selv syns jeg at jeg blir fort sulten av havregrøt, men det hjelper med litt solsikkekjerner i grøten. Jeg har ofte brukt rosiner og kanel også.

Jeg synes havregrøt metter veldig lenge, så da er det fint å kunne spise det.

Skrevet

Jeg synes havregrøt metter veldig lenge, så da er det fint å kunne spise det.

Ja, jeg har hørt at noen er mett lenge av havregrøt. Selv er jeg desperat sulten etter lunsj allerede etter 2 timer...

Skrevet

Man kan lage grøt på 4-Korn blanding også. Blir god og metter bra synes jeg. Man kan bruke vann og droppe melk om man vil.

Skrevet

Ja, jeg har hørt at noen er mett lenge av havregrøt. Selv er jeg desperat sulten etter lunsj allerede etter 2 timer...

Jeg er faktisk mett 4-5 timer etter jeg har spist havregrøt.

Skrevet

Jeg er faktisk mett 4-5 timer etter jeg har spist havregrøt.

Havre er sunt, så bare kjør på :-)

Skrevet

Havregrøt er i utgangspunktet super slankemat - men det spørs selvfølgelig litt på hva du tilsetter grøten. ;)

Skrevet

Dern eneste gangen jeg har tatt av av mange kilo uten å gå på slankekurs, var da jeg spiste mye havregrøt. Kjempegodt er det også. På Grete-Rhoede-kurs lærte vi å lage havregrøt med vann, men å blande i cottage cheese.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...