Gå til innhold

Noen flere som er dritlei av å lese

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• hidi, the scorpion

9

• Colette

4

• cathlin

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

Jeg leser bare overskrifter på slike innlegg, men må innrømme at det inspirerer til å fortsette med slankeopplegget mitt.

:-)

Godt å høre at det hjelper noen;)

Jeg ergrer meg over kroppsidealet i samfunnet vårt:(

Nei, jeg synes ikke det er for mye. Snarere tvert om ettersom det tydeligvis er mange som ikke riktig har fått det med seg. (Og nei, da snakker jeg ikke om de som har vanskelig for å gå ned i vekt, men om de som tydeligvis synes det er kjempastas å fete opp andre)

Annonse

Gjest Høstløv

Jeg synes det er fryktelig vanskelig når man ikke kommer ut og ikke kan trene noe.

Ja, det er bare kosten en kan jobbe med.

Men jeg har klart å gå ned 12 kilo på ti måneder, og jeg er stolt av meg selv. Jeg har planer om å fortsette i ett år til.

Gjest Elextra

Men jeg har klart å gå ned 12 kilo på ti måneder, og jeg er stolt av meg selv. Jeg har planer om å fortsette i ett år til.

''Men jeg har klart å gå ned 12 kilo på ti måneder, og jeg er stolt av meg selv. Jeg har planer om å fortsette i ett år til.''

Så utrolig flink du er!

Ja, da har du all grunn til å være stolt. Jeg er ikke like stolt over at jeg har gått opp like mange kg på kortere tid ;o)

Annonse

Gjest Høstløv

Ja, da har du all grunn til å være stolt. Jeg er ikke like stolt over at jeg har gått opp like mange kg på kortere tid ;o)

Da Somadril ble trukket fra markedet fikk jeg Stesolid i stedet. Det gjorde at jeg la på meg ca 8 kg på et par år. Det er disse kiloene jeg nå har lagt bort og mens jeg er i gang vil jeg gjerne av med de 15 kilo jeg la på meg for 16 - 18 år siden da jeg i en 2-3 års periode brukte Tolvon.

Antidepressiva er noe herk!

Da Somadril ble trukket fra markedet fikk jeg Stesolid i stedet. Det gjorde at jeg la på meg ca 8 kg på et par år. Det er disse kiloene jeg nå har lagt bort og mens jeg er i gang vil jeg gjerne av med de 15 kilo jeg la på meg for 16 - 18 år siden da jeg i en 2-3 års periode brukte Tolvon.

Utrolig mange som legger på seg av medisiner for psykiske plager. Utolig kjipt at det er slike bivirkninger.

Nei, jeg synes ikke det er for mye. Snarere tvert om ettersom det tydeligvis er mange som ikke riktig har fått det med seg. (Og nei, da snakker jeg ikke om de som har vanskelig for å gå ned i vekt, men om de som tydeligvis synes det er kjempastas å fete opp andre)

Hvem er det som synes det er kjempestas å fete opp andre?

Gjest Høstløv

Utrolig mange som legger på seg av medisiner for psykiske plager. Utolig kjipt at det er slike bivirkninger.

Ja, jeg ble kvitt depresjonen i løpet av de tre årene, men de 15 kiloene har jeg beholdt inntil nå, men jeg skal fortsette kampen og forhåpentligvis kan jeg si om ett år at jeg også er blitt kvitt de.

Jeg legger på meg av Vesicare, jeg har for høyt trykk i blæra. Men nå skulle uroterapeuten prøve å overtale legen til å sette Botox i stedet. Jeg blir så tørr i munnen og hovner så opp i beina av dem. Jeg har prøvd Detrusitol og Tolvaz(?) også og det er like ille. Og jeg hadde allerede lagt på meg noen kg, men de siste var Vesicare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...