Gå til innhold

Noen som har opplevd plutselig varmefølelse?

Anbefalte innlegg

Gjest Maxilee
Skrevet

Men kun at det føles varmt(omtrent som solbrenthet) men huden ikke er varm. Ikke noen smerte eller hevelse. Kun økende varmefølelse. Synes det hele er så merkelig. Noen andre som har opplevd det, eller har peiling hva det skyldes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje hormonene som løper løpsk? Begynnende overgangsalder?

Gjest Maxilee
Skrevet

Det er kanskje hormonene som løper løpsk? Begynnende overgangsalder?

Det er kun på begrenset sted under et lår skulle jeg gjerne ha opplyst om, og jeg er i 30 årene.

Skrevet

Tror kanskje herpes føles sånn. Noen kan få store utbrudd over hele kroppen.

Skrevet

Det kan være en variant av nervesmerter. Jeg kan få brennende smerter i føttene innimellom og så har jeg en flekk på den ene leggen. Jeg synes det er ganske vondt, det er jo som man har en åpen flamme rett på huden.

Gjest et forslag
Skrevet

Ja, det har jeg. Les under cymbalta om diabetisk nevropatisk smerte i felleskatalogen. kanskje det kan være noe for deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...