Gå til innhold

Flaut å oppgi passordet til andre?

Anbefalte innlegg

Gjest passordet

Synes dere det er litt flaut å skulle oppgi et passord til andre? Har et felles journalsystem på jobben, og sliter med å komme inn. Så nå vil sjefen har passordet mitt for å sjekke tilgangen.

er det bare meg som synes sånt er litt flaut? Hadde vært lettere om det bare var HJpLJ8 jeg trodde ikke at jeg måtte oppgi det til andree ;))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360219-flaut-%C3%A5-oppgi-passordet-til-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe...

Noen passord jeg har ville jeg helt AVGJORT vært dritflau over å måtte oppgi, andre ikke. Om det hadde vært jobbrelatert, ville jeg nok hatt noe anstendig som passord, bokstav/tall-kombi av en eller annen art. På den annen side... Det er sikkert mange bisarre passord der ute

Sjefen din har kanskje hørt noe sprøtt før ;-)

Annonse

Gjest Høstløv

Da må jeg i såfall si at jeg ikke husker passordet. Har de noen mulighet til å finne passordet for meg? håper ikke det...;)

Web-ansvarlig har sannsynligvis tilgang til alle passordene, for vedkommende må ha mulighet til å slette tilgangen for ansatte som slutter.

Gjest ordpass

Web-ansvarlig har sannsynligvis tilgang til alle passordene, for vedkommende må ha mulighet til å slette tilgangen for ansatte som slutter.

De har nok ikke alle passordene nei, men de har sikkert et passord som overstyrer alle andre eventuelle passord

Vi kan registrere e-postadressene til kundene på jobben og jeg skal love deg at det ikke er alle som synes det er like morsomt når de har en adresse som f.eks. [email protected] *hehe*

For ordens skyld: dette er ikke en ordentlig adresse såvidt jeg vet.

Vi kan registrere e-postadressene til kundene på jobben og jeg skal love deg at det ikke er alle som synes det er like morsomt når de har en adresse som f.eks. [email protected] *hehe*

For ordens skyld: dette er ikke en ordentlig adresse såvidt jeg vet.

Hehe, jeg opplever også mye rart mtp e-post-adresser.

Har bl.a en "betydelig" figur innen helsevesenet som jeg samarbeider tett med, som kaller seg noe a la "horny.tiger@ett eller annet".... (Som sagt er dette omskrevet!)

Ikke lett å virke profesjonell da, spør du meg :-/

Hehe, jeg opplever også mye rart mtp e-post-adresser.

Har bl.a en "betydelig" figur innen helsevesenet som jeg samarbeider tett med, som kaller seg noe a la "horny.tiger@ett eller annet".... (Som sagt er dette omskrevet!)

Ikke lett å virke profesjonell da, spør du meg :-/

*hehe* Jeg har en seriøst mailadresse i jobben min og skal jeg oppgi e-postsdressen min og virke seriøs så bruker jeg den. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...