Gå til innhold

Hva har du gjort i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, men så ihuga motstander hun er av snø ag snøaktiviteter, så synes jeg faktisk det var imponerende at hun backer opp sitt avkom på slike kjernesunne vinteraktiviteter som skiskole og snølek :-))))

Er forsåvidt enig i det :-)

God skitur i morgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kinderegglørdag! Har kvestet (for) gamle Billy bokhyller, ommøblert i de som overlevde og laget fine bokesker til Fretex. Ut med masse aggresjon, ryddigere (snart iallfall...) og god karma på en gang! :)

''Kinderegglørdag! Har kvestet (for) gamle Billy bokhyller, ommøblert i de som overlevde og laget fine bokesker til Fretex. Ut med masse aggresjon, ryddigere (snart iallfall...) og god karma på en gang! :)''

Åh, så deilig! Savner den følelsen, skulle ha gjort noe tilsvarende for lenge siden...

Her har vi hatt en skikkelig sløvedag, så sløv at jeg sovna på sofaen i 22-tida. Våkna heldigvis for en halvttime siden; har lova å hente 19-åringen som er på "Russe-kick off-party" kl 03.00. De barna, de barna ;-)

Skrevet

Ungene ble sendt ut for å leke. De bygde en nydelig snødame som ble kledd ut eller alle kunstens regler.

Jeg har vasket klær og, ikke minst, brettet klær. Det var en 2-timers jobb i dag... Skippertakdronningen, det er meg...

Ellers har jeg prøvd å sove litt, men ikke lyktes.

På ettermiddagen var vi invitert i bursdag, og koste oss der. Vel hjemme, satte vi på en film "Letters to Juliet" som jentene, pappa'n og jeg koste oss med :)

Skrevet

Ble mektig imponert over at du gølger Datra på skiskole!!!!

Og så DU, min venn :-)

Vi skal på skitur i morgen - tror jeg gleder meg mer enn ungene :-)

Haha, det tror jeg også du gjør ;)

Noen må jo ta seg av skigåinga hennes når ikke jeg gjør det. ;)

Skrevet

Neida, men så ihuga motstander hun er av snø ag snøaktiviteter, så synes jeg faktisk det var imponerende at hun backer opp sitt avkom på slike kjernesunne vinteraktiviteter som skiskole og snølek :-))))

Takk for støtten, prust!

Jeg synes nemlig også jeg er flink og fortjener litt creds ;)

Skrevet

Jeg startet dagen med 2 timers treningsøkt. Så var jeg å handlet matvarer, og kikket litt i butikkene, og kjøpte meg nye shorts for kvelden (som passet perfekt til resten av det jeg skulle ha på meg, så det var supert). Senere så ryddet jeg og vasket hele leiligheten, før det var tid til å gjøre seg klar til selskap. Kl 19 dro vi da altså i selskap til et vennepar, og var hjemme kl 5 idag tidlig :)

Skrevet

Haha, det tror jeg også du gjør ;)

Noen må jo ta seg av skigåinga hennes når ikke jeg gjør det. ;)

Jentene sutret i dag da vi skulle på skitur, særlig hun midterste. Men da jeg sa at det var akkurat som med fisk, at de sutret når vi skulle ha det, og så likte de det når de skulle spise det, smilte hun litt ;-)

det ble selvsagt litt masing og klaging, men ikke på langt nær så mye som det kan være.

Vi hadde en kjempekoselig tur, med bål og pølser og alle fem i bortimot perlehumør :-))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...