Dorthe Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 OG det gjør han i grunnen fortsatt:) http://en.wikipedia.org/wiki/File:Jon_English_at_Celebrate_Australia.jpg Han er født i 49 så det bilde må jo være gammelt. Han er jo 62 år nå og i så fall holder han seg godt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 ''Men som kom Patrick Swayze i Nord og Sør og overtok. Sånn var det ;o)'' *smelt* Hadde aldri sansen for Swazye heller jeg... Husker de andre dånte bare man sa "Dirty Dancing", jeg skjønte aldri det der. ) Jeg for min del dånte mer av Rob Lowe i "Hockeyfeber". *hehe* 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Hadde aldri sansen for Swazye heller jeg... Husker de andre dånte bare man sa "Dirty Dancing", jeg skjønte aldri det der. ) Jeg for min del dånte mer av Rob Lowe i "Hockeyfeber". *hehe* Rob Lowe syntes jeg var en skikkelig guttunge, m.a.o. uineterrasnt! :-) 0 Siter
Gjest sukkersnurre Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Band of brothers. I Europa. The first world war. 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Hadde aldri sansen for Swazye heller jeg... Husker de andre dånte bare man sa "Dirty Dancing", jeg skjønte aldri det der. ) Jeg for min del dånte mer av Rob Lowe i "Hockeyfeber". *hehe* Det skulle selvsagt stå: uinteressant! (at det går an) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Gullars var helt forferdelig barnetv og den jævlige Bergensdialekten han hadde. Neida, Gullars var søt! "Gooo måååååren, Marrrrianne!" 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 ''I ville vesten, Der elvane møtast, Nord og Sør og Mot alle vindar var serier som gjorde dypt inntrykk her:'' Ja, det er sant! Var det virkelig så mye bedre TV-serier før, eller bare husker vi det slik? Husker også Herskap og tjenere, Onedinlinjen og ikke til å glemme: Røtter! Jeg innbiller meg at det var en periode der det gikk utrolig gode serier på tv, og at det ikke var så vanlig den gangen... derfor så vi alle på dem? Litt som med Dynastiet og Falcon Crest... ALLE så jo på 0 Siter
tonie Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Han er født i 49 så det bilde må jo være gammelt. Han er jo 62 år nå og i så fall holder han seg godt. 2010: http://italianweek2010.blogspot.com/2010/04/jon-english-and-peter-cupples-unscrewed.html Det er jo alltid en trøst. Du er ikke pen, men du holder deg godt:) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Hadde aldri sansen for Swazye heller jeg... Husker de andre dånte bare man sa "Dirty Dancing", jeg skjønte aldri det der. ) Jeg for min del dånte mer av Rob Lowe i "Hockeyfeber". *hehe* Ja, husker jeg også "falt" for Rob Lowe" 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Jeg innbiller meg at det var en periode der det gikk utrolig gode serier på tv, og at det ikke var så vanlig den gangen... derfor så vi alle på dem? Litt som med Dynastiet og Falcon Crest... ALLE så jo på De fleste av oss hadde da heller ingen andre kanaler enn NRK å se på. ) Ikke var det særlig vanlig med video heller selv om det vel begynte å komme så smått. Husker man kunne leie movie-box... *hehe* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Jeg var ikke blant "vi'ene " den gangen - jeg falt ikke for han :-) Men jeg elsket sangen "six ribbons"!! :-D Du hadde sikkert bedre smak enn oss ;-P 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Husker venninner fantaserte om John English, men jeg syntes alltid han så trøtt og forkjølet ut.. (omtrent slik jeg føler meg nå). Nei, da hadde jeg mer sans for Anthony Andrews fra Brideshead på den tiden :-) Hehe, trøtt og forkjøla, ja...der sa du det Skjønner jo godt han var trøtt og forkjøla så travelt som han hadde det og så kaldt og guffent det var ute!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 De fleste av oss hadde da heller ingen andre kanaler enn NRK å se på. ) Ikke var det særlig vanlig med video heller selv om det vel begynte å komme så smått. Husker man kunne leie movie-box... *hehe* Moviebox+film for 50 kroner husker jeg, ja 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 2010: http://italianweek2010.blogspot.com/2010/04/jon-english-and-peter-cupples-unscrewed.html Det er jo alltid en trøst. Du er ikke pen, men du holder deg godt:) Utrolig ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Moviebox+film for 50 kroner husker jeg, ja Og bot om man ikke spolte filmen tilbake igjen! 0 Siter
ariadne Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Gullars var helt forferdelig barnetv og den jævlige Bergensdialekten han hadde. Ja, forferdelig! Men gikk det senere? Jeg så ikke på det, så sannsynligvis var jeg over barnetv-stadiet. 0 Siter
ariadne Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 TTT var kanskje ikek skummel, men jegg husker at jeg mislikte sterkt at vi liksom skulle like TTT og være på dens side, men jeg likte overhodet ikke TTT. Mr Nelson var en oppblåst skrytepave, men det kan jo være morsomt så lenge det bare er noe man ser på tv og ikke har som venn elelr slektning :-) Jeg var nok lettere å lede enn deg! 0 Siter
Angustia Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Hadde aldri sansen for Swazye heller jeg... Husker de andre dånte bare man sa "Dirty Dancing", jeg skjønte aldri det der. ) Jeg for min del dånte mer av Rob Lowe i "Hockeyfeber". *hehe* ''Hadde aldri sansen for Swazye heller jeg... Husker de andre dånte bare man sa "Dirty Dancing", jeg skjønte aldri det der. ) Jeg for min del dånte mer av Rob Lowe i "Hockeyfeber". *hehe*'' Hehe, tiltredes! Håper du tilgir meg siden jeg ga deg Erik Thorstvedt ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Ja, forferdelig! Men gikk det senere? Jeg så ikke på det, så sannsynligvis var jeg over barnetv-stadiet. Ungene mine som så på tror jeg på 80-tallet. Jeg har bare sett Falkeklubben med Rolf Riktor jeg da jeg var unge og det var en gang i uka. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Og bot om man ikke spolte filmen tilbake igjen! Haha, ja:)))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.