Gå til innhold

Jeg blir nok støl i morgen...

Anbefalte innlegg

Først 20 min på trimsykkel = litt over 10 km. Er det tidsmessig dårlig? Jeg kjører puls på 140-150, og intervaller opp mot 175,. Da kjenner jeg at jeg er i live, for å si det sånn. Dårlig kondis.

Så Level 1 på 30 day Shred.

Deretter 45 min med Wii Fit Plus, og det fyker fort på flere minutter i løpet av dagen. Dette er moro! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360248-jeg-blir-nok-st%C3%B8l-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sprekt!

Har fått meg Wii Fit Plus (julegave....!), men ennå ikke kommet meg helt inn i det. Hvilket program kjører du? Foreløpig har jeg bare prøvde små snutter med økter, men må vel kunne gå an å få til noe lengre?

Det er små snutter med økter, men du innløser noen lengre økter etterhvert. (opptjener samlet tid = du får andre/lengre treningsøkter.)

Sykling er moro, det ligger flere programmer der! Og jogging, og step, der har jeg innløst free-step.

Når du velger en aktivitet, så kan du velge vanskelighetsgrad/lengde, så bare prøv deg fram.

Gjest Elextra

Det er små snutter med økter, men du innløser noen lengre økter etterhvert. (opptjener samlet tid = du får andre/lengre treningsøkter.)

Sykling er moro, det ligger flere programmer der! Og jogging, og step, der har jeg innløst free-step.

Når du velger en aktivitet, så kan du velge vanskelighetsgrad/lengde, så bare prøv deg fram.

Aha, skjønner jeg har mye å lære. Men pussig at man må "tjene opp" til lengre økter, da!

Har prøvd både step, yoga og diverse styrkeøvelser. Men litt kjedelig å måtte velge ny øvelse hvert femte minutt eller så, om du da ikke skal ta samme igjen og igjen (har dels gjort det med step).

Hva slags sykkelprogrammer er det, da? Har jo spinningssykkel i kjelleren også :-)

Aha, skjønner jeg har mye å lære. Men pussig at man må "tjene opp" til lengre økter, da!

Har prøvd både step, yoga og diverse styrkeøvelser. Men litt kjedelig å måtte velge ny øvelse hvert femte minutt eller så, om du da ikke skal ta samme igjen og igjen (har dels gjort det med step).

Hva slags sykkelprogrammer er det, da? Har jo spinningssykkel i kjelleren også :-)

Du står på balansebrettet og "sykler", og skal holde balansen med fjernkontrollen. Du sykler gjennom et landskap/by og skal sykle gjennom søylene for å "hente" flagg.

Du kan zoome ut, for å se mer av landskapet, ved å trykke 1 (oversiktskart). Når du får en hund som løper ved siden av deg, kan du trykke A når du nærmer deg et flagg, så løper hunden å "henter" flagget/poenget.

Jeg er enig med deg i at øktene skulle vært lengre. Det blir mye hopping fram og tilbake.

Hele familien holder på, med hver sin bruker. I dag har gutta laga seg en hund der, hehe. Kan registrere pets ;-)

Gjest Elextra

Du står på balansebrettet og "sykler", og skal holde balansen med fjernkontrollen. Du sykler gjennom et landskap/by og skal sykle gjennom søylene for å "hente" flagg.

Du kan zoome ut, for å se mer av landskapet, ved å trykke 1 (oversiktskart). Når du får en hund som løper ved siden av deg, kan du trykke A når du nærmer deg et flagg, så løper hunden å "henter" flagget/poenget.

Jeg er enig med deg i at øktene skulle vært lengre. Det blir mye hopping fram og tilbake.

Hele familien holder på, med hver sin bruker. I dag har gutta laga seg en hund der, hehe. Kan registrere pets ;-)

Men vet du hva den frekke treneren min da? Han påstod jeg var "lettere overvektig". Makan!

Annonse

Begynt med Jillian du også ja! :o) Jeg tok første dag på level 1 i går og kjenner det i lårene i dag. Trente 30 min styrke i dag også, men valgte å bruke en del av øvelsene fra shred'en og en del andre + en 50 min frisk spasertur. :o)

Den DVD'en har ligget i hylla i et år. Terror på plate ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...