Gå til innhold

"Visakort" til internetthandling på 7-11

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletiden

Nei, men jeg hadde forventet meg litt mer saklige svar. Eller er det for mye forlangt?

Hvis du ikke har misforstått, kan det se ut som du har møtt en som har fått mangelfull opplæring i jobben. Spør en annen eller ring og forhør deg.

Gjest Nickløsheletiden

Ok, what? :-)

Jeg prøver bare å fortelle deg at siden du møtte en på 7-11 som ikke hadde hørt om det, at du muligens møtte en som har fått mangelfull opplæring i jobben.

Du lurte jo på om du skulle spørre et annet sted og det foreslår jeg du gjør. Ble det klarere nå?

Annonse

Gjest bursdagsgave

Jeg prøver bare å fortelle deg at siden du møtte en på 7-11 som ikke hadde hørt om det, at du muligens møtte en som har fått mangelfull opplæring i jobben.

Du lurte jo på om du skulle spørre et annet sted og det foreslår jeg du gjør. Ble det klarere nå?

Ah. Jeg har funnet svaret jeg, og var visst ikke helt inne i spørsmålsstillingen lenger :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...