Gå til innhold

Da må jeg flytte hit da...

Bookworm

Anbefalte innlegg

...har tenåring i hus fra i dag.-) TENÅRING! Hvor i all verden blir årene av. Og dermed har jeg altså vært 13 år på Doktor Online også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min er 12,5 år snart og får stadig mer tenåringsnykker synes jeg så jeg er stadig mer her inne og titter jeg også. :o) Ikke noen småunge lenger nei...

Ungdomsskole til høsten. Herregud - hvor ble årene av!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 12,5 år snart og får stadig mer tenåringsnykker synes jeg så jeg er stadig mer her inne og titter jeg også. :o) Ikke noen småunge lenger nei...

Tenåringsnykker ja, det skal jeg love...Jeg har da også ei jente, så jeg ser fram til de kommende årene;-) Hihi, det er slik det skal være det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenåringsnykker ja, det skal jeg love...Jeg har da også ei jente, så jeg ser fram til de kommende årene;-) Hihi, det er slik det skal være det:-)

Jentungen her er 10,5 år, men har hatt tenåringsnykker så det holder i flere år synes jeg... *sukk*

Synes begge to har forandret seg siden i sommer, de har definitivt blitt større på alle måter liksom. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De forsvant på dol ;o) Minstemann blir 15 til sommeren så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ferdig med en tenåringsperiode i november i fjor så nå har jeg hatt en liten pause. Om ca 6 uker braker det løs igjen med "minstemann" som slett ikke er liten lenger. Han er tenårig så holder allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer snart etter- er selv veteran med 12 1/2 år på DOL. Eldste blir 12 i mai....

Min blir også 12 i mai - 12,5 år på DOL ja! Hadde et lite opphold på ca et år, fordi vi ikke hadde internett hjemme da (!), mens jeg hadde permisjon med ham.

Moro å se hvordan de utvikler seg fra barn til nesten-ungdommer! Han og 3 kamerater var i jentebursdag her for ikke lenge siden - de var 4 gutter og 4 jenter. Det var visst veldig stas. Guttene hadde stashet seg opp i fintøy g et lass med vks i håret :-) Regner med at jentene hadde gjort omtrent det samme :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min blir også 12 i mai - 12,5 år på DOL ja! Hadde et lite opphold på ca et år, fordi vi ikke hadde internett hjemme da (!), mens jeg hadde permisjon med ham.

Moro å se hvordan de utvikler seg fra barn til nesten-ungdommer! Han og 3 kamerater var i jentebursdag her for ikke lenge siden - de var 4 gutter og 4 jenter. Det var visst veldig stas. Guttene hadde stashet seg opp i fintøy g et lass med vks i håret :-) Regner med at jentene hadde gjort omtrent det samme :-)

Husker deg godt!

De vokser ja..... Fikk akkurat se vennelisten på MSN... mange søte gutter der, og masse hjerter og sussemunner som ble sendt hit og dit. Litt skremmende at de vokser ut av hendene våre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker deg godt!

De vokser ja..... Fikk akkurat se vennelisten på MSN... mange søte gutter der, og masse hjerter og sussemunner som ble sendt hit og dit. Litt skremmende at de vokser ut av hendene våre!

''og masse hjerter og sussemunner som ble sendt hit og dit''

HJELP....

Jeg har ikke sett antydning til noe sånt hos oss, men nå er ikke min noe særlig interessert i data, og verken chatter eller er på FB.

Men to jenter i klassen lusket rundt huset vårt her en helg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...