Bookworm Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 ...har tenåring i hus fra i dag.-) TENÅRING! Hvor i all verden blir årene av. Og dermed har jeg altså vært 13 år på Doktor Online også:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Gratulerer :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Min er 12,5 år snart og får stadig mer tenåringsnykker synes jeg så jeg er stadig mer her inne og titter jeg også. ) Ikke noen småunge lenger nei... Ungdomsskole til høsten. Herregud - hvor ble årene av!? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Gratulerer :-) (Og velkommen etter ...*S*) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Min er 12,5 år snart og får stadig mer tenåringsnykker synes jeg så jeg er stadig mer her inne og titter jeg også. ) Ikke noen småunge lenger nei... Ungdomsskole til høsten. Herregud - hvor ble årene av!? Tenåringsnykker ja, det skal jeg love...Jeg har da også ei jente, så jeg ser fram til de kommende årene;-) Hihi, det er slik det skal være det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Tenåringsnykker ja, det skal jeg love...Jeg har da også ei jente, så jeg ser fram til de kommende årene;-) Hihi, det er slik det skal være det:-) Jentungen her er 10,5 år, men har hatt tenåringsnykker så det holder i flere år synes jeg... *sukk* Synes begge to har forandret seg siden i sommer, de har definitivt blitt større på alle måter liksom. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Min er 12,5 år snart og får stadig mer tenåringsnykker synes jeg så jeg er stadig mer her inne og titter jeg også. ) Ikke noen småunge lenger nei... Ungdomsskole til høsten. Herregud - hvor ble årene av!? De forsvant på dol ;o) Minstemann blir 15 til sommeren så... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Var ferdig med en tenåringsperiode i november i fjor så nå har jeg hatt en liten pause. Om ca 6 uker braker det løs igjen med "minstemann" som slett ikke er liten lenger. Han er tenårig så holder allerede. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Kommer snart etter- er selv veteran med 12 1/2 år på DOL. Eldste blir 12 i mai.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Kommer snart etter- er selv veteran med 12 1/2 år på DOL. Eldste blir 12 i mai.... Min blir også 12 i mai - 12,5 år på DOL ja! Hadde et lite opphold på ca et år, fordi vi ikke hadde internett hjemme da (!), mens jeg hadde permisjon med ham. Moro å se hvordan de utvikler seg fra barn til nesten-ungdommer! Han og 3 kamerater var i jentebursdag her for ikke lenge siden - de var 4 gutter og 4 jenter. Det var visst veldig stas. Guttene hadde stashet seg opp i fintøy g et lass med vks i håret :-) Regner med at jentene hadde gjort omtrent det samme :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Min blir også 12 i mai - 12,5 år på DOL ja! Hadde et lite opphold på ca et år, fordi vi ikke hadde internett hjemme da (!), mens jeg hadde permisjon med ham. Moro å se hvordan de utvikler seg fra barn til nesten-ungdommer! Han og 3 kamerater var i jentebursdag her for ikke lenge siden - de var 4 gutter og 4 jenter. Det var visst veldig stas. Guttene hadde stashet seg opp i fintøy g et lass med vks i håret :-) Regner med at jentene hadde gjort omtrent det samme :-) Husker deg godt! De vokser ja..... Fikk akkurat se vennelisten på MSN... mange søte gutter der, og masse hjerter og sussemunner som ble sendt hit og dit. Litt skremmende at de vokser ut av hendene våre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Husker deg godt! De vokser ja..... Fikk akkurat se vennelisten på MSN... mange søte gutter der, og masse hjerter og sussemunner som ble sendt hit og dit. Litt skremmende at de vokser ut av hendene våre! ''og masse hjerter og sussemunner som ble sendt hit og dit'' HJELP.... Jeg har ikke sett antydning til noe sånt hos oss, men nå er ikke min noe særlig interessert i data, og verken chatter eller er på FB. Men to jenter i klassen lusket rundt huset vårt her en helg ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Gratulerer på etterskudd med tenåringen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Gratulerer på etterskudd med tenåringen. Takk:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.