Gjest Modern77 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Min 4 mnd gamle baby har en del ørevoks, jeg kikket i ørene i dag og de så jo helt tette ut, men vil ikke bruke ørepinne da jeg ser det lett kan skyve voksen lenger ned i øregangene. Hva skal jeg bruke, bør jeg få henne til legen slik at han kan se på ørene og gi henne øreskylling? Leste noen råd om å dryppe olje i ørene slik at de løsnet av seg selv... Noen tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Drypp i noen dråper olje ja, og la virke over natten. Så gir du babyen et langt varmt bad om morgenen, med ørene under vann. Da løsner nok mye av seg selv. Du kan også kjøpe sprøyter på apoteket og skylle forsiktig i øret etter badet (og oljen og alt sammen), dersom du ikke får ut alt i første runde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.