Sør Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Jeg forsøkte healing fordi min mor har tro på det Joda, men det at du gikk dit selv viser jo at du også hadde tro på det. Grunnen til at du ikke forsøkte å "slippe mursten på lilletåen" for å bli bedre er at du ikke hadde tro på det. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest chikka Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Joda, men det at du gikk dit selv viser jo at du også hadde tro på det. Grunnen til at du ikke forsøkte å "slippe mursten på lilletåen" for å bli bedre er at du ikke hadde tro på det. Med vennlig hilsen Nope jeg gjorde det ene og alene fordi min mor håpet for meg at jeg skulle ha nytte av det. 0 Siter
Sør Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Nope jeg gjorde det ene og alene fordi min mor håpet for meg at jeg skulle ha nytte av det. Så hvis din mor hadde bedt deg slippe mursten på foten ville du gjort det? Det var kanskje din mor som initierte det, men du trodde åpenbart nok på det til at du gikk. Hvis ikke hadde du ikke gått. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest chikka Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Så hvis din mor hadde bedt deg slippe mursten på foten ville du gjort det? Det var kanskje din mor som initierte det, men du trodde åpenbart nok på det til at du gikk. Hvis ikke hadde du ikke gått. Med vennlig hilsen Jeg gjorde det ene og alene for å gjøre min mor glad. Hun hadde kontakt med en healer, avtalte tid og jeg gikk. Det var eneste grunnen. Har du selv aldri gjort noe for kun å glede andre? Min mor ville selvfølgelig aldri foreslå at jeg skulle gjøre noe som kunne skade meg, så jeg fryktet selvfølgelig ikke det når jeg gikk til timen. 0 Siter
Holmes Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Skrevet 7. februar 2011 Hvordan forklarer man at det skal være placeboeffekt når dyr og spedbarn blir friske etter homeopatisk behandling? De hadde vel blitt bra uansett. 0 Siter
Holmes Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Skrevet 7. februar 2011 Og når urinprøvene viser det samme etter en antibiotikakur så...? ''Og når urinprøvene viser det samme etter en antibiotikakur så...? '' Du blir en million dollar rikere hvis du kan bevise med vitenskapleig metode at homeopatmedisinene virker. Du kan bruke nøyaktig samme metode som man har bevist at antibiotika virker på. 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Nettopp! :-) Og det at du valgte homeopat i stedet for sitroner viser jo nettopp at du trodde på det (hvis ikke ville du jo ikke forsøkt). Man forsøker ikke ting man ikke tror på, på et eller annet nivå. Med vennlig hilsen Alternativt: når man slipper opp for det man tror på, så prøver man det bekjente tror på 0 Siter
filiokus81 Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Har nå sett første. Interessant! Det er bare å fortsette, det er verdt minuttene det tar ) 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Det er bare å fortsette, det er verdt minuttene det tar ) Absolutt :-) Her er mer om "homeoptahic piss"! ;-) 0 Siter
Holmes Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Skrevet 7. februar 2011 Absolutt :-) Her er mer om "homeoptahic piss"! ;-) ''Her er mer om "homeoptahic piss"! '' Hehe, den er bra... Her er noen "tynne" argumenter. http://blog.tjomlid.com/?p=3617 0 Siter
filiokus81 Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Hvordan forklarer man at det skal være placeboeffekt når dyr og spedbarn blir friske etter homeopatisk behandling? Veldig mye blir man jo faktisk frisk av helt av seg selv. Om man i tillegg tok homeopatimidler er nok det en av livets større eller mindre tilfeldigheter. Det er jo i beste fall betenkelig at det ikke finnes en eneste seriøs studie som bekrefter virkning av homeopatiske midler! Så du linken jeg la ut i toppen her? Det er vel verdt en kikk, viser metodisk tilnærming og seriøs forskning på emnet. 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Joda, men det at du gikk dit selv viser jo at du også hadde tro på det. Grunnen til at du ikke forsøkte å "slippe mursten på lilletåen" for å bli bedre er at du ikke hadde tro på det. Med vennlig hilsen Meningsløs kverulantisk tråd. Ærlig talt - jeg driter i om det var placebo eller ei, så lenge DET HJALP MEG. Natta! 0 Siter
Sør Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Meningsløs kverulantisk tråd. Ærlig talt - jeg driter i om det var placebo eller ei, så lenge DET HJALP MEG. Natta! Det var jo ikke det som hjalp deg! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.