Gå til innhold

Personrettet markedsføring på facebook

Anbefalte innlegg

Gjest grrrrrrrrrrrrrrr
Skrevet

Mistenker det ja...

F.eks. hvis jeg har skrevet om et tema, plutselig ser jeg masse reklamer for det temaet...

og nå har jeg et bilde der nesen min ser fæl ut, og tror dere ikke jeg fikk reklame om nesekirurgi? Fornærmelse!

Videoannonse
Annonse
Gjest Høstløv
Skrevet

Husk at du gir Facebook alle rettigheter til det materiale, du legger ut på profilen din.

Gjest trådstarter
Skrevet

Husk at du gir Facebook alle rettigheter til det materiale, du legger ut på profilen din.

ja og jeg mistenker at det er nettopp det de gjør nemlig...

og nå mistenker jeg at noen annonsører har sett at jeg har stygg nese og tror jeg kan være interessert i nesekirurgi! Fornærmelse!

Skrevet

Ja, selvsagt.

Hvordan tror du de tjener penger?

Google (og Google-epost) gjør jo det samme.

Med vennlig hilsen

Skrevet

ja og jeg mistenker at det er nettopp det de gjør nemlig...

og nå mistenker jeg at noen annonsører har sett at jeg har stygg nese og tror jeg kan være interessert i nesekirurgi! Fornærmelse!

Nå skjønner jeg hvorfor jeg har en haug reklame fra diverse datingsider på FB! Har aldri bedt om det, og syntes det var snodig at jeg nesten bare får slikt ;)

Skrevet

Når man lager reklame til fb, så velger man hvem den skal vises til. Det går på alder, kjønn, sivilstatus, bosted osv.

Det du kan gjøre for å slippe reklamen, last ned adblock plus (det er gratis).

Skrevet

Nå skjønner jeg hvorfor jeg har en haug reklame fra diverse datingsider på FB! Har aldri bedt om det, og syntes det var snodig at jeg nesten bare får slikt ;)

Jeg får reklame for treningstøy og et middel mot nupper etter intimbarbering.

*Snøft*!

Skrevet

Jeg får reklame for treningstøy og et middel mot nupper etter intimbarbering.

*Snøft*!

Du har sikkert lagt ut bikinibilder!!

Skrevet

Du har sikkert lagt ut bikinibilder!!

Nope. :-) Har kun noen få bilder, og jeg er godt påkledt. kanskje de tror vinterjakka egentlig er kroppshår?

Gjest Svarttrost
Skrevet

Er ikke dette å regne som dataovervåking?

Skrevet

Nope. :-) Har kun noen få bilder, og jeg er godt påkledt. kanskje de tror vinterjakka egentlig er kroppshår?

Evt har du buskete øyenbryn og en smule skjeggvekst?? ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...