Gjest Ikke akkurat nå...... Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har en datter på 6 år (adoptert). Hun har ekstremt mye hår på legger og underarmer. Håret på leggene tilsvarer en gjennomsnittsmann. Tett med lange svarte hår. Nesten tilsvarende på underarmene. Hun har også endel hår på ryggen, men der er de selvfølgelig mye kortere og ikke så svarte, mer dun. Foreløpig er ikke dette noe problem - hun bryr seg ikke. Har hørt en av venninnene hennes spørre en gang om hvorfor hun hadde så mye hår på leggen. Hun responerte da bare med å trekke på skuldrene, og så begynne å snakke om noe helt annet. Jeg frykter at dette skal bli et problem for henne senere. Jenter er ikke alltid snille med hverandre. Spørsmålet er om dette er noe som kan forsvinne igjen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hjtjjt Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det er kanskje mer sånn for enkelte folketyper at de har mer hår... babyer blir ofte født med mye hår som forsvinner, så kan hende at det forsvinner... men kanskje ikke. Når dette er noe voksne ville gjort noe med - voksing osv, kan hende hun og vil? Hun er jo ikke brydd med det nå, men kanskje senere. Ville forhørt meg på helsestasjon eller med lege... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke noe problem Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Fjernes med laser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg hadde også mye hår på armer og legger som barn. Min mor pleide å spøke med at jeg var halvt apekatt. Nå i voksen alder er jeg normalt behåret. Ble aldri ertet for dette. Vi er alle forskjellige. Jeg ville sett det an hos din datter. Ikke laget noe vesen rundt dette før hun eventuelt selv hadde bedt om det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laserlys Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Fjernes med laser. Laser kan kun brukes på mørke hår på lys hud. Så hvis hun har mørk hud også om vinteren, er ikke laser egnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.